Вхід на сайт



Платник має право оскаржити рішення про відмову в реєстрації податкової накладної

Білоцерківська ОДПІ нагадує платникам, що з 1 липня 2017 року в повноцінному режимі працює система автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних розрахунків коригування в ЄРПН (далі – СМ КОР). Тобто, реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН може бути зупинена у разі відповідності такої податкової накладної/розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступенів ризиків, достатніх для зупинення їх реєстрації в ЄРПН.

У разі  отримання платником ПДВ рішення комісії ДФС про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, таке рішення може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку. Порядок розгляду скарг на рішення комісії Державної фіскальної служби про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 04.07.2017 №485, яка набрала чинності 14.07.2017. Порядок визначає процедуру розгляду скарг на рішення комісії ДФС, яка приймає рішення про відмову у реєстрації ПН/РК в ЄРПН.

Скарги подаються платником ПДВ до Державної фіскальної служби протягом 10 календарних днів після отримання ним рішення комісії ДФС про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН. У разі коли останній день строку припадає на вихідний або святковий день, останнім днем такого строку вважається перший робочий день, що настає за вихідним або святковим днем. Строк подання скарги може бути продовженим за правилами і на підставах, визначених п. 102.6 ст. 102 Податкового кодексу.

За результатами розгляду скарги комісія з питань розгляду скарг приймає одне з таких рішень:

-          задовольняє скаргу та скасовує рішення комісії ДФС;

-          залишає скаргу без задоволення та рішення комісії ДФС без змін.

Якщо мотивоване рішення щодо скарги не надсилається платнику податку протягом строку, визначеного п. 56.23 ст. 56 Податкового кодексу, а саме — протягом 10 календарних днів з дня отримання скарги ДФС, така скарга вважається повністю задоволеною на користь платника податку з дня, що настає за останнім днем зазначеного строку.

Задоволення скарги є підставою для реєстрації в ЄРПН податкових накладних/розрахунків коригування, зазначених у скарзі, з урахуванням вимог п. 2001.3 ст. 2001 Податкового кодексу.

Білоцерківська ОДПІ

 

Важливі анонси

No events

Додаткові сервіси