Вхід на сайт



АПАРАТНА НАРАДА

0-02-09-58c1f80d58947347bf56ec05790f8d9518a21e4bbd411fd1fd340dd257a8d0f0_full

Під керівництвом голови районної державної адміністрації Ірини Старенької 10 грудня 2018 року відбулася щотижнева апаратна нарада на якій було підсумовано роботу за попередній тиждень та окреслено основні завдання на поточний.

 

На початку наради очільниця району подякувала всім керівникам  підприємств, установ, організацій, відповідних служб, органам місцевого самоврядування,  небайдужим жителям району,  які були задіяні в ліквідації спалаху африканської чуми свиней на свинофермі ТОВ «Агротехцентр Сервіс» в с. Дешки та взяли участь у  реалізації заходів щодо профілактики та недопущення поширення африканської чуми свиней на території Богуславського району.


Далі керівники районних служб доповіли по відповідним напрямкам  роботи, а саме: медицини,  освіти, культури, економіки, забезпечення правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян; фінансування пенсійних виплат;  наповнення районного бюджету; військової служби в лавах ЗСУ за контрактом; робота КП «Богуславтепловодопостачання»; проведення культурних заходів у районі; робота РС ГУ ДСНС України в Київській області; робота Богуславського районного підрозділу ЗАТ "А.Е.С" Київобленерго";

різне.

Особливий акцент Ірина Старенька ставила на субсидіюванні населення  району. «Кожна людина, незахищена сім'я  повинна відчути підтримку з боку держави та не відчути підвищення тарифів на своєму власному бюджеті. Для цього ми маємо докласти максимум зусиль щоб допомогти кожному, хто цього потребує!»,  - наголосила голова районної державної адміністрації. Також на посиленому  контролі Ірина Старенька тримає питання роботи відділень ПАТ «Укрпошти» та філій АТ «Ощадного банку» в селах району, зокрема: вчасної доставки пенсій та  соціальних виплат.


По завершенню апаратної наради Ірина Старенька надала ряд доручень керівникам структурних підрозділів та організацій району, зокрема: тримати на постійному контролі ситуацію щодо забезпечення сталого функціонування інфраструктури району.

 

0-02-09-ae42f2e3a53bbdac6d62f257f5cfdf44f65f8c9090ae8998fdf8ddb6a701e9a5_full

 

 

Важливі анонси

No events

Додаткові сервіси