Вхід на сайт



Новини, інформації

Список «гарячих ліній» з питань надання житлових субсидій органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування Київської області

Детальніше...

 

Про припинення повноважень спостережної комісії Богуславської районної державної адміністрації та формування нового складу

Про припинення повноважень спостережної комісії Богуславської районної державної адміністрації та формування нового складу

 

Субсидія без «прописки» можлива на підставі договору оренди житла

Громадяни України, які не змогли оформити субсидію через відсутність так званої офіційної «прописки», мають можливість повторно звернутися до органів соціального захисту, оформивши договір оренди житла у довільній формі.

Безповоротна допомога Уряду у сплаті житлово-комунальних послуг -  субсидія - оформлюється виключно на зареєстрованих у житловому приміщенні людей. Однак, Уряд пішов назустріч і тим людям, які не мають офіційної реєстрації, але сплачують комунальні послуги.

Якщо людина не змогла оформити субсидію через відсутність прописки в даному помешканні, але там проживає і сплачує рахунки за тепло, газ, світло й воду, держава забезпечила їй можливість скористатися безповоротною допомогою на підставі договору оренди житла. Рішенням Уряду не визначено жорстких вимог до такого документу: договір не потрібно завіряти нотаріально, достатньо лише двох підписів - власника житла та орендаря.

Такий документ є офіційним підтвердженням права людини на субсидію і повинен братися до уваги місцевими органами соціального захисту населення на користь сім’ї.

ЗРАЗОК

ДОГОВОРУ

оренди житлового приміщення

м. _______________                                                                                          «__» _______ 20__ р.

Власник житла, свідоцтво № ___________________________________________________________  ___________________________________________________________________,

(прізвище, ім'я, по батькові)

надалі іменується «Орендодавець», з однієї сторони та громадянин __________________________________________________________________________________________,

(прізвище, ім'я, по батькові)

надалі іменується «Орендар», з іншої сторони (разом іменуються «Сторони», а кожна окремо – «Сторона») уклали цей Договір оренди житлового приміщення (надалі іменується «Договір») про наступне:

1. Предмет договору

1.1. Орендодавець в порядку та на умовах, визначених цим Договором зобов’язується передати Орендареві у строкове платне користування ________________(житловий будинок або його частину, квартиру або її частину) загальною площею ____ кв. м., жилою площею ___ кв. м., яке складається з ____ (кількість) кімнат для проживання, за адресою: ______________________________________________.

1.2. Разом з Орендарем будуть проживати _____ осіб, а саме: __________________________________________________________________.

1.3. Строк оренди приміщення з моменту його прийняття за актом прийому-передачі становить _______ років/місяців.

1.4. Орендодавець також передає Орендарю на тимчасове зберігання майно, яке знаходиться у житловому приміщенні, яке орендується і належить Орендодавцю, згідно опису майна, який є невід'ємною частиною цього Договору на строк дії Договору. Відповідальність за збереження цього майна несе Орендар згідно діючого законодавства.

1.5. Стан житлового приміщення, що орендується, на момент передачі його в оренду: придатне для використання у відповідності до мети оренди, визначеної у п. 2.1 цього Договору.

1.6. Недоліки житлового приміщення, що орендується, на момент передачі його в оренду: _____________________________________________.

2. Мета та умови використання об'єкту оренди

2.1. Об’єкт оренди передається в оренду для проживання Орендаря та членів його сім`ї.

3. Порядок передачі приміщення, майна

3.1. Приміщення та майно повинні бути передані Орендодавцем та прийняті Орендарем протягом ___ з дня набрання чинності цим Договором.  Передача приміщення та майна в оренду оформлюється актом прийому-передачі.

3.2. Приміщення та майно, що орендується, вважається переданим в оренду з моменту підписання акту прийому-передачі.

4. Орендна плата та порядок розрахунків

4.1. За згодою сторін розмір орендної плати за орендне користування приміщення, що орендується, складає ____ грн. ___ коп. за місяць (цифрами і літерами)

4.2. Орендна плата сплачується Орендарем не пізніше ____ числа кожного наступного місяця.

4.3. Розмір орендної плати може переглядатися сторонами шляхом укладання додаткового договору.

4.4. Орендар зобов’язаний протягом ___ днів з моменту прийняття орендованого житлового приміщення перерахувати орендну плату за _____ місяць (ці) авансом.

4.5. Усі витрати за користування комунальними послугами, телефонами, послугами інтернет оплачуються Орендарем самостійно.

4.6. Орендар має право вносити орендну плату наперед за будь-який строк у розмірі, визначеному у цьому Договорі на момент оплати.

5. Обов'язки та права Орендодавця

5.1. На строк, вказаний в п.1.3. цього Договору, Орендодавець передає житлове приміщення Орендарю згідно акта прийому-передачі, в якому вказується технічний стан приміщення та санітарно-технічного обладнання на момент здачі в оренду.

5.2. Орендодавець зобов’язаний контролювати технічний стан переданого в оренду житлового приміщення, а також стан переданого на збереження майна.

5.3. Орендодавець має право достроково припинити дію цього Договору у разі невиконання Орендарем обов’язків, передбачених цим Договором.

 

6. Обов'язки та права Орендаря

6.1. Орендар зобов’язується:

6.1.1. використовувати приміщення, що орендується виключно у відповідності до мети оренди, визначеної у п. 2.1 Договору;

6.1.2. дотримуватися Правил користування приміщеннями жилих будинків і прибудинковими територіями.

6.1.3. утримувати орендоване житлове приміщення в належному технічному стані та в порядку, передбаченому санітарними правилами та правилами експлуатації, встановленого в житловому приміщенні санітарно-технічного та інженерного обладнання, дотримуватися протипожежних правил, правил користування тепловою та електричною енергією, не допускати перевантаження електроенергії;

6.1.4. виконувати поточний ремонт орендованого приміщення, а також усувати пошкодження в орендованому приміщенні, що виникли з його вини;

6.1.5 виконувати обов'язки щодо збереження прийнятого за актом передачі майна Орендодавця, яке знаходиться в приміщенні, переданому йому в оренду;

6.1.6. своєчасно вносити орендну плату;

6.1.7. своєчасно оплачувати житлово-комунальні послуги на підставі рахунків відповідних організацій.

6.1.8. у разі несвоєчасного здійснення платежів за житлово-комунальні послуги сплачувати пеню у встановлених законом розмірах.

6.2. Орендар не має права:

6.2.1. здійснювати перепланування та перебудову приміщення;

6.2.2. передавати приміщення в суборенду.

6.3. У разі спливу строку дії цього Договору Орендар має преважне право на укладання договору оренди житлового приміщення на новий строк.

6.4. Орендар має право дострокового припинити дію цього Договору письмово попередивши про це Орендодавця не пізніше ніж за три місяці.

6.5. У разі дострокового припинення дії даного договору Орендар зобов’язаний у місячний термін вивільнити орендоване житлове приміщення.

 

7. Відповідальність сторін

7.1. У випадку порушення своїх зобов'язань за цим Договором Сторони несуть відповідальність, згідно з чинним законодавством України. Порушенням зобов'язання є його невиконання або виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов’язання (неналежне виконання).

7.2. Сторони не несуть відповідальності за порушення своїх зобов'язань за цим Договором, якщо воно сталося не з їх вини. Сторона вважається невинною, якщо вона доведе, що вжила всіх залежних від неї заходів для належного виконання обов'язків.

 

8. Вирішення спорів

8.1. Усі спори, що пов'язані із цим Договором, його укладанням або такі, що виникають в процесі виконання умов цього Договору, вирішуються шляхом переговорів між представниками Сторін. Якщо спір неможливо вирішити шляхом переговорів, він вирішується в судовому порядку.

 

9. Строк дії Договору та інші умови

9.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до __________.

9.2. Після підписання цього Договору всі попередні переговори за ним, листування, попередні угоди та протоколи про наміри з питань, що так чи інакше стосуються цього Договору, втрачають юридичну силу.

9.3. Зміни в цей Договір можуть бути внесені за взаємною згодою Сторін, що оформляється додатковим Договором до цього Договору.

9.4. Зміни та доповнення, додаткові Договори та додатки до цього Договору є його невід'ємною частиною і мають юридичну силу у разі, якщо вони викладені у письмовій формі та підписані Сторонами.

9.5. Усі правовідносини, що виникають у зв'язку з виконанням умов цього Договору і не врегульовані ним, регламентуються нормами чинного законодавства України.

9.6. Цей Договір складений українською мовою, на _____ сторінках у _____ примірниках, кожний з яких має однакову юридичну силу.

9.7. За згодою сторін цей Договір може бути доповнений іншими зобов'язаннями, що оформлюється додатковим Договором.

10. Місцезнаходження і реквізити сторін:

Орендодавець

________________________

_________________________

_________________________

Орендар

____________________

_____________________

_____________________

Примітка: Сторони (фізичні особи) вказують повністю прізвище, ім'я, по батькові, серію та номер паспорта.


 

Додаток № 1
до Договору оренди житлового приміщення

№______ від   «______» _____________ 20__ року

Вказане нижче майно знаходиться в приміщенні за адресою: м. ____________________, будинок №_________ кв.__________ і передається Орендареві в тимчасове користування разом із приміщенням згідно Договору. 

ОПИС МАЙНА:

Дата: «___» ________________ 20__ року

Орендодавець:________________________                                 Орендар:_____________________________

підписи та паспортні дані

АКТ ПРИЙОМУ-ПЕРЕДАЧІ НЕРУХОМОГО МАЙНА В ОРЕНДУ

Відповідно до договору оренди житлового приміщення №______ від   «______» ______________ 20__ року

______________________________________________________________ (ПІП, паспортні дані) /Орендодавець/ передає, а______________________________________________________________ (ПІП, паспортні дані)  /Орендар/ приймає у   тимчасове   платне користування   приміщення та майно в приміщенні,  що   знаходиться   за   адресою:    вул.________________________________________________________________________________________. Передане приміщення відповідає вимогам, які ставилися Орендарем.

Показники лічильників, зняті на момент прийому-передачі нерухомого майна: ____________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________

“________” __________________________ 20__ року

Орендодавець:________________ ___                                           Орендар:_____________________________

підписи та паспортні дані

 

Комісія з питань призначення (відновлення) або відмови соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам

30 листопада 2016 року в залі засідань Богуславської районної державної адміністрації заступник голови райдержадміністрації О.П. Салата провів засідання Комісії з питань призначення (відновлення) або відмови соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам. У засіданні комісії взяли участь представники управління соціального захисту населення райдержадміністрації; Пенсійного фонду України у Богуславському районі; центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді; Богуславського відділення поліції; служби у справах дітей райдержадміністрації.

На комісії було розглянуто 27 заяв на призначення, відновлення або відмову у призначенні соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам, відповідно до складених актів інспекторами управління соціального захисту населення районної державної адміністрації.

Детальніше...

 

Субсидії на опалювальний період призначатимуться у жовтні

Якщо сім’я подала документи на оформлення субсидії і на неопалювальний період вона не призначена, підстав для хвилювання не повинно бути. Розрахунок розміру субсидій на опалювальний період 2016-2017рр. проводитиметься після початку опалювального періоду, який в Україні зазвичай починається після 1 жовтня.
Житлова субсидія є безповоротною допомогою Уряду українським сім’ям у сплаті комунальних послуг і призначається на 12 місяців, а її розрахунок проводиться окремо на неопалювальний період і окремо на опалювальний. Повертати її не потрібно, навіть у разі продажу квартири, на яку була оформлена житлова субсидія. Наразі органи соціального захисту населення проводять розрахунки на неопалювальний період.
Тому якщо комусь не вийшла субсидія на неопалювальний період, панікувати не варто. Таким родинам у жовтні буде здійснено автоматичний перерахунок на опалювальний період. Жодних додаткових документів подавати не потрібно, система здійснить перерахунок автоматично з урахуванням оплати за опалення - централізоване або індивідуальне.
Органисоціального захисту населення проводитимуть розрахунки на основі нових тарифів та інформації від надавачів послуг – тепло-, газо- та електропостачальних організацій. Інформація про розмір субсидії буде відображена у листопадових платіжках за оплату комунальних послуг.
Якщо сім’я подала документи на оформлення субсидії і на неопалювальний період вона не призначена, підстав для хвилювання не повинно бути. Розрахунок розміру субсидій на опалювальний період 2016-2017рр. проводитиметься після початку опалювального періоду, який в Україні зазвичай починається після 1 жовтня.
Житлова субсидія є безповоротною допомогою Уряду українським сім’ям у сплаті комунальних послуг і призначається на 12 місяців, а її розрахунок проводиться окремо на неопалювальний період і окремо на опалювальний. Повертати її не потрібно, навіть у разі продажу квартири, на яку була оформлена житлова субсидія. Наразі органи соціального захисту населення проводять розрахунки на неопалювальний період.
Тому якщо комусь не вийшла субсидія на неопалювальний період, панікувати не варто. Таким родинам у жовтні буде здійснено автоматичний перерахунок на опалювальний період. Жодних додаткових документів подавати не потрібно, система здійснить перерахунок автоматично з урахуванням оплати за опалення - централізоване або індивідуальне.
Органисоціального захисту населення проводитимуть розрахунки на основі нових тарифів та інформації від надавачів послуг – тепло-, газо- та електропостачальних організацій. Інформація про розмір субсидії буде відображена у листопадових платіжках за оплату комунальних послуг.
 

Навчальний тренінг для структурних підрозділів з питань соціального захисту населення

24 листопада 2016 року у місті Біла Церква в Білоцерківському територіальному центрі соціально-побутового обслуговування інвалідів був проведений тренінг для представників державних органів влади та органів місцевого самоврядування, зокрема працівників структурних підрозділів з питань соціального захисту населення, які працюють з внутрішньо переміщеними особами. Тренінг проводився у рамках програми «Посилення участі громадянського суспільства у роботі Міністерства соціальної політики України та процесі національного примирення», запровадженого спільно Мінсоцполітики та Міжнародною організацією «Stabilization Support Services» за підтримки Уряду Великої Британії.

Детальніше...

 

Уряд компенсує жовтневі комунальні витрати тим сім’ям, які не встигли оформити субсидію

Тим сім’ям, які не встигли оформити житлову субсидію до початку опалювального сезону, Уряд компенсує жовтневі витрати на комунальні послуги. Буде також компенсовано витрати на комунальні послуги за листопад у разі звернення за допомогою протягом двох місяців з дати початку опалювального періоду.
Незалежно від виду опалення - централізоване теплопостачання чи індивідуальне газове або електричне опалення – у разі надходження заяви про призначення субсидії, до прикладу у грудні, безповоротна допомога Уряду буде призначена з початку опалювального сезону. Тобто держава відшкодує комунальні витрати родини за два місяці.
Крім того, у разі подання заяви на призначення субсидії протягом трьох місяців з моменту підвищення тарифів на житлово-комунальні послуги, субсидія призначається з дати  підвищення тарифів. Тобто, якщо у жовтні змінюється тариф на один з видів послуг, наприклад холодне водопостачання та водовідведення, субсидія буде призначена з 1 жовтня, навіть якщо звернення надійде значно пізніше, скажімо у грудні.
Відповідне рішення зафіксовано у Постанові Кабінету міністрів України №848 «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива». Рішення про  дату початку (закінчення) опалювального періоду приймають виконавчі органи сільської селищної, міської ради або місцеві держадміністрації.
Тим сім’ям, які не встигли оформити житлову субсидію до початку опалювального сезону, Уряд компенсує жовтневі витрати на комунальні послуги. Буде також компенсовано витрати на комунальні послуги за листопад у разі звернення за допомогою протягом двох місяців з дати початку опалювального періоду.

Детальніше...

 

Середня субсидія в Україні становить 2000 гривень

Згідно з даними Міністерства соціальної політики середній розмір житлової субсидії в Україні у цьому опалювальному сезоні становить 2 000 грн. Це розвіює один з найпоширеніших в суспільстві міфів про те, що «клопоту з оформленням субсидії багато, а в реальності вона може скласти мізерну суму». Більше того, повертати її не потрібно, навіть у разі продажу квартири, на яку була оформлена житлова субсидія.
Обов’язковий платіж українців за комунальні послуги є навіть меншим, ніж в минулому опалювальному сезоні (з травня 2016 року зріс прожитковий мінімум – 1399 грн., який входить у формулу розрахунку розміру субсидії). Загалом, чим менші доходи має родина, то нижчими будуть її витрати на комунальні послуги і більшим розмір державної підтримки.
До прикладу, місто Чернігів. Родина з трьох осіб (чоловік та дружина, обоє працюючі, і неповнолітня дитина) проживає у приватному секторі: індивідуальне опалення, холодне водопостачання, електроенергія. Загальна площа житла - 70 кв.м. Сім’я отримала від держави субсидію у розмірі 2 937 грн., а самотужки платитиме за комунальні послуги лише 263 грн.
Сім’я пенсіонерів із Чернігова теж скористалася урядовою допомогою. У них централізоване опалення, загальна площа житла 68 кв.м. За тепло, холодне водопостачання та водовідведення, гаряче водопостачання, електроенергію та технічне обслуговування свого помешкання вони самостійно сплачуватимуть лише 236 грн. 2 630 грн. – за них адресно заплатить держава.
Кропивницький. У квартирі проживає двоє людей, один працюючий, другий – пенсіонер. Площа житла 74 кв.м. Їх щомісячний платіж за комунальні послуги складатиме 88 грн., решту – 2 569 грн. – за спожитий ними газ, електроенергію та воду сплачуватиме держава.
Миколаїв. У квартирі площею 56.30 кв.м проживає двоє людей. Дохід – пенсія і стипендія. Сім’я отримала від Уряду безповоротну допомогу для сплати комунальних послуг у розмірі 1 956 грн. 45 гривень становитиме їх особистий обов’язковий платіж.
На Тернопільщині середній розмір урядової допомоги становить 1855 гривень. Є й домогосподарства, які отримали від держави щомісячну субсидію у розмірі понад 4 000 гривень. Це в основному сім’ї, які проживають у сільській місцевості і використовують для опалення помешкання природний газ.
Родина з Харкова, що мешкає у квартирі площею 43.98 кв.м, отримала від держави субсидію на сплату централізованого опалення, електроенергії, холодного водопостачання та інших комунальних послуг  у розмірі 1528 грн. Особистий платіж сім’ї становитиме всього 84 гривні.
Наведені приклади є середніми у вказаних обласних центрах України. У кожного окремого домогосподарства свій індивідуальний розмір субсидії: чим більший сукупний дохід сім'ї, тим більшим є її особистий платіж за комунальні послуги, і навпаки. Держава потурбується про кожного, чий невисокий рівень доходу поки не дозволяє самотужки сплачувати ринкові ціни за газ і тепло.
Згідно з даними Міністерства соціальної політики середній розмір житлової субсидії в Україні у цьому опалювальному сезоні становить 2 000 грн. Це розвіює один з найпоширеніших в суспільстві міфів про те, що «клопоту з оформленням субсидії багато, а в реальності вона може скласти мізерну суму». Більше того, повертати її не потрібно, навіть у разі продажу квартири, на яку була оформлена житлова субсидія.

Детальніше...

 

Понад півмільйона українських родин отримали грошову допомогу від Уряду на придбання твердого палива

Уряд додатково виділив понад 359 мільйонів гривень допомоги населенню на закупівлю твердого палива та скрапленого газу. Це рішення прийняли урядовці на засіданні Кабінету Міністрів України, що відбулося 9 листопада 2016 року.
Це означає, що більш ніж півмільйона українських родин, що проживають у сільській місцевості і для опалення житла не використовують природний газ або інші види опалення – централізоване або електричне, мають змогу скористатися урядовою допомогою й закупити тверде паливо, щоб належним чином підготуватися до зими.
Безповоротна грошова допомога Уряду на придбання твердого палива (вугілля, дров, брикет тощо) призначається виходячи з норми у дві тони на одне домогосподарство на рік і граничного показника вартості, який становить 2 000 грн. за тонну.
Субсидія на придбання твердого палива оформляється так само, як і звичайна житлова субсидія. Щоб її отримати, потрібно подати в місцевий орган соціального захисту декларацію про доходи та заяву. В останній слід підкреслити поле зі словами "на придбання твердого палива та скрапленого газу".
Такою допомогою мають можливість скористатися ті сім’ї, які використовують для опалення виключно тверде паливо. Субсидія їм надається незалежно від площі житла і виплачується один раз на рік в готівковій формі на особовий рахунок в банку. Чим менший дохід родини, тим більший розмір урядової допомоги вона отримає.
Уряд додатково виділив понад 359 мільйонів гривень допомоги населенню на закупівлю твердого палива та скрапленого газу. Це рішення прийняли урядовці на засіданні Кабінету Міністрів України, що відбулося 9 листопада 2016 року.
Це означає, що більш ніж півмільйона українських родин, що проживають у сільській місцевості і для опалення житла не використовують природний газ або інші види опалення – централізоване або електричне, мають змогу скористатися урядовою допомогою й закупити тверде паливо, щоб належним чином підготуватися до зими.
Безповоротна грошова допомога Уряду на придбання твердого палива (вугілля, дров, брикет тощо) призначається виходячи з норми у дві тони на одне домогосподарство на рік і граничного показника вартості, який становить 2 000 грн. за тонну.
Субсидія на придбання твердого палива оформляється так само, як і звичайна житлова субсидія. Щоб її отримати, потрібно подати в місцевий орган соціального захисту декларацію про доходи та заяву. В останній слід підкреслити поле зі словами "на придбання твердого палива та скрапленого газу".

Детальніше...

 

Виїзний прийом громадян в с.Киданівка

10 листопада 2016 року був проведений  виїздний прийом громадян в с.Киданівка Богуславського району, на якому були присутні 16 жителів села (фото додається).

У виїздному прийомі громадян брали участь представники сільської ради, спеціалісти управління Пенсійного фонду у Богуславському районі та головний спеціаліст сектору з питань соціального обслуговування управління соціального захисту населення Лавренко Наталія Анатоліївна.

Детальніше...

 

Зустріч із студентами Богуславського гіманітарного коледжу ім. І.С. Нечуя-Левицького

18.10.2016 року у залі засідань міської ради м.Богуслава працівниками управління соціального захисту населення Богуславської райдержадміністрації була проведена лекція на тему «Організація роботи управління соціального захисту населення» для студентів 4-го курсу спеціальність «Соціальна педагогіка» Богуславського гуманітарного коледжу ім..І.С.Нечуя-Левицького.

Студентів ознайомили зі змістом, функціями, обов»язками працівників сфери захисту громадян, особливостями надання адресної соціальної допомоги і підтримки малозабезпеченим громадянам та сім»ям з дітьми, призначенням та виплатами цільової грошової допомоги, особливостями надання послуг із соціального захисту.

Детальніше...

 

Виїзний прийом громадян у ТДВ «Богуславська суконна фабрика»

06 жовтня 2016 року поведено виїзний прийом громадян у ТДВ «Богуславська суконна фабрика» за участю працівників управління соціального захисту населення Богуславської райдержадміністрації, Пенсійного фонду України у Богуславському районі, на якому були присутні 26 працівників Богуславської суконної фабрики.

Основні питання, які порушували робітники:

-          порядок призначення субсидії;

Детальніше...

 

Про проведення виїзного прийому до с. Шупики

Представниками управління соціального захисту населення Богуславської райдержадміністрації спільно з представниками управління Пенсійного фонду України у Богуславському районі Київської області 20 вересня 2016 року  проведено виїзний прийом громадян до с. Шупики, на якому були присутні 22  громадян.

Основні питання, які порушували громадяни:

-     вік виходу на пенсію;

Детальніше...

 

Прийом громадян

05.09.2016 року був проведений  виїздний прийом громадян в с.Дибинці Богуславського району, на якому були присутні 12 жителів села (фото додається).

У виїздному прийомі громадян брали участь представники сільської ради, спеціалісти управління Пенсійного фонду у Богуславському районі та головний спеціаліст відділу прийняття рішень управління соціального захисту населення Стрілецький Сергій Вікторович.

Детальніше...

 
Більше статтей...

Важливі анонси

No events

Додаткові сервіси