Вхід на сайт



Перехід на спрощену систему оподаткування СГ – юридичної особи

Головне управління ДФС у Київській області нагадує, що суб’єкти господарювання - юридичні особи, що є платниками інших податків і зборів, мають право прийняти рішення про перехід на спрощену систему оподаткування  зі сплатою єдиного податку шляхом подання заяви до контролюючого органу не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку наступного календарного кварталу. Такий суб’єкт господарювання може здійснити перехід на спрощену систему оподаткування один лише раз протягом календарного року.
Перехід на спрощену систему оподаткування може бути здійснений за умови, якщо протягом календарного року, що передує періоду переходу на спрощену систему оподаткування, суб’єктом господарювання дотримано вимоги, встановлені пунктом 291.4 ст. 291 ПКУ.
До поданої заяви СГ додається розрахунок доходу за попередній календарний рік.
Головне управління ДФС у Київській області нагадує, що суб’єкти господарювання - юридичні особи, що є платниками інших податків і зборів, мають право прийняти рішення про перехід на спрощену систему оподаткування  зі сплатою єдиного податку шляхом подання заяви до контролюючого органу не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку наступного календарного кварталу. Такий суб’єкт господарювання може здійснити перехід на спрощену систему оподаткування один лише раз протягом календарного року.
Перехід на спрощену систему оподаткування може бути здійснений за умови, якщо протягом календарного року, що передує періоду переходу на спрощену систему оподаткування, суб’єктом господарювання дотримано вимоги, встановлені пунктом 291.4 ст. 291 ПКУ.
До поданої заяви СГ додається розрахунок доходу за попередній календарний рік.
 

З початку року підрозділи аудиту ГУ ДФС у Київській області упередили несплату 61 млн. грн. до бюджету

Протягом січня-липня 2019 року управлінням аудиту ГУ ДФС у Київській області проведено 364 документальні перевірки. Це на 13 перевірок більше, ніж за січень-липень 2018 року, в тому числі 144 планові та 220 позапланових перевірок.
За результатами проведених документальних перевірок донараховано узгоджених податкових зобов’язань в сумі 586,2 млн. гривень. Із донарахованих сум до бюджету надійшло 52,4 млн. грн., що на 16,2 млн. грн. більше ніж за аналогічний період минулого року. Крім того, в ході документальних перевірок зменшено неправомірно задекларовані підприємствами збитки на суму 339,7 млн. грн., що дозволить у майбутніх періодах упередити несплату зазначеного податку до бюджету на 61,1 млн. грн. Також зменшено суму від'ємного значення різниці між податковими зобов'язаннями та податковим кредитом з ПДВ в розмірі 25,4 млн. гривень.
Крім того, за січень-липень 2019 року проведено 1 191 фактичну перевірку платників податків, які здійснюють діяльність у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, за результатами яких до порушників податкового законодавства застосовані штрафні санкцій на загальну суму 25,9 млн. грн., з яких 8,2 млн. грн. сплачено до бюджету.
Протягом січня-липня 2019 року управлінням аудиту ГУ ДФС у Київській області проведено 364 документальні перевірки. Це на 13 перевірок більше, ніж за січень-липень 2018 року, в тому числі 144 планові та 220 позапланових перевірок.
За результатами проведених документальних перевірок донараховано узгоджених податкових зобов’язань в сумі 586,2 млн. гривень. Із донарахованих сум до бюджету надійшло 52,4 млн. грн., що на 16,2 млн. грн. більше ніж за аналогічний період минулого року. Крім того, в ході документальних перевірок зменшено неправомірно задекларовані підприємствами збитки на суму 339,7 млн. грн., що дозволить у майбутніх періодах упередити несплату зазначеного податку до бюджету на 61,1 млн. грн. Також зменшено суму від'ємного значення різниці між податковими зобов'язаннями та податковим кредитом з ПДВ в розмірі 25,4 млн. гривень.
Крім того, за січень-липень 2019 року проведено 1 191 фактичну перевірку платників податків, які здійснюють діяльність у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, за результатами яких до порушників податкового законодавства застосовані штрафні санкцій на загальну суму 25,9 млн. грн., з яких 8,2 млн. грн. сплачено до бюджету.
 

Робоча зустріч

Robocha_zystrich_08_08_201908 серпня 2019 року тимчасово виконуючий обов'язки голови Богуславської районної державної адміністрації Олександр Салата провів робочу зустріч за участю начальника управління соціального захисту населення райдержадміністрації Володимира Хоменка, начальника управління Державної казначейської служби у Богуславському районі Миколи Кашпура, керівників структурних підрозділів райдержадміністрації. В ході робочої зустрічі були розглянуті актуальні питання діяльності управління соціального захисту населення райдержадміністрації.

По завершенню робочої зустрічі т.в.о. голови райдержадміністрації надано доручення та встановлено терміни їх виконання.

 

Прийом громадян

07 серпня 2019 року тимчасово виконуючий обов’язки голови Богуславської райдержадміністрації Олександр Салата провів прийом громадян. Жителі Богуславського району зверталися з питаннями соціального захисту, побутового характеру, виділення матеріальної допомоги на лікування.

За підсумками проведеного прийому громадян т.в.о. голови райдержадміністрації було надано ряд рекомендацій та  доручень відповідним структурним підрозділам райдержадміністрації.

 

Оголошення про проведення прямого телефонного зв'язку

golosh_pro_pryam_zvyazok_08_08_201913 серпня 2019 року  з 9.00 до 10.00 за номером 5-16-73  тимчасово виконуючим обов’язки голови Богуславської районної державної адміністрації Олександром Салатою буде проведений прямий телефонний зв’язок із населенням району.

 

19 серпня закінчуються встановлені законодавством терміни сплати окремих податків, зборів, платежів за ІІ квартал (півріччя) 2019 року

Головне управління ДФС у Київській області нагадує, що  19 серпня 2019 року  закінчуються встановлені законодавством терміни сплати окремих податків, зборів, платежів за ІІ квартал (півріччя) 2019 року, а саме:
- податку на прибуток підприємств платниками, у яких податковий період дорівнює календарному кварталу, за IІ квартал 2019 р.;
- частини чистого прибутку (доходу) державними унітарними підприємствами та їх об’єднаннями за результатами фінансово-господарської діяльності за ІI квартал 2019 р.;
- ПДВ платниками, у яких податковий період дорівнює календарному кварталу, за II квартал 2019 р.;
- єдиного податку з сум доходів, що оподатковуються за ставкою 15% та задекларовані платниками єдиного податку груп 1 та 2 за II квартал 2019 р.;
- єдиного податку платниками – юридичними та фізичними особами, віднесеними до групи 3, за II квартал 2019 р.;
- екологічного податку  за II квартал 2019 р.;
- рентної плати платниками, для яких звітним періодом є квартал, за II квартал 2019 р.;
- збору за місця для паркування транспортних засобів за II квартал 2019 р.;
- туристичного збору за ІІ квартал 2019 року.
З огляду на викладене, ГУ ДФС  у Київській області звертає увагу платників податків, що у разі, якщо платник податків не сплачує узгоджену суму грошового зобов'язання  протягом строків, визначених Податковим Кодексом, такий платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу у таких розмірах:
- при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов'язання, - у розмірі 10% погашеної суми податкового боргу;
- при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов'язання, - у розмірі 20% погашеної суми податкового боргу.
Крім того, при затримці понад 90 календарних днів сплати узгодженого податкового зобов’язання, платнику податків нараховується пеня за несвоєчасну сплату.
Головне управління ДФС у Київській області нагадує, що  19 серпня 2019 року  закінчуються встановлені законодавством терміни сплати окремих податків, зборів, платежів за ІІ квартал (півріччя) 2019 року, а саме:
- податку на прибуток підприємств платниками, у яких податковий період дорівнює календарному кварталу, за IІ квартал 2019 р.;
- частини чистого прибутку (доходу) державними унітарними підприємствами та їх об’єднаннями за результатами фінансово-господарської діяльності за ІI квартал 2019 р.;
- ПДВ платниками, у яких податковий період дорівнює календарному кварталу, за II квартал 2019 р.;
- єдиного податку з сум доходів, що оподатковуються за ставкою 15% та задекларовані платниками єдиного податку груп 1 та 2 за II квартал 2019 р.;
- єдиного податку платниками – юридичними та фізичними особами, віднесеними до групи 3, за II квартал 2019 р.;
- екологічного податку  за II квартал 2019 р.;
- рентної плати платниками, для яких звітним періодом є квартал, за II квартал 2019 р.;
- збору за місця для паркування транспортних засобів за II квартал 2019 р.;
- туристичного збору за ІІ квартал 2019 року.

Детальніше...

 

Використайте право на податкову знижку за результатами 2018 року по 31 грудня 2019 року

Головне управління ДФС у Київській області нагадує, що відповідно до п.п.166.4.3 п.166.4 ст.166 ПКУ платник податку, який має право на податкову знижку  за наслідками звітного податкового року, має скористатися ним до кінця року, наступного за звітним, на наступні податкові роки таке право не переноситься.
Податкова знижка - документально підтверджена сума витрат платника податку – резидента у зв'язку з придбанням товарів або послуг у резидентів – фізичних або юридичних осіб протягом звітного року.
До витрат, дозволених на включення до податкової знижки  за наслідками 2018 податкового року, платник податку має право включити такі фактично здійснені ним протягом звітного податкового року витрати:
- частину суми процентів, сплачених таким платником податку за користування іпотечним житловим кредитом;
- суму коштів або вартість майна, перерахованих (переданих) платником податку у вигляді пожертвувань або благодійних внесків неприбутковим організаціям, які на дату перерахування (передачі) таких коштів та майна відповідали умовам п.133.4 ст.133 ПКУ, у розмірі, що не перевищує 4 % суми його загального оподатковуваного доходу такого звітного року;
- суму коштів, сплачених платником податку на користь вітчизняних вищих та професійно-технічних навчальних закладів для компенсації вартості здобуття середньої професійної або вищої освіти такого платника податку та/або члена його сім'ї першого ступеня споріднення;
- суму витрат платника податку на сплату страхових платежів (страхових внесків, страхових премій) та пенсійних внесків, сплачених платником податку страховику-резиденту, недержавному пенсійному фонду, банківській установі за договорами довгострокового страхування життя, недержавного пенсійного забезпечення, за пенсійним контрактом з недержавним пенсійним фондом, а також внесків на банківський пенсійний депозитний рахунок, на пенсійні вклади та рахунки учасників фондів банківського управління як такого платника податку, так і членів його сім'ї першого ступеня споріднення;
- суму витрат платника податку на:
оплату допоміжних репродуктивних технологій згідно з умовами, встановленими законодавством, але не більше ніж сума, що дорівнює третині доходу у вигляді заробітної плати за звітний податковий рік;
оплату вартості державних послуг, пов'язаних з усиновленням дитини, включаючи сплату державного мита;
- суму коштів, сплачених платником податку у зв'язку із переобладнанням транспортного засобу, що належить платникові податку, з використанням у вигляді палива моторного сумішевого, біоетанолу, біодизелю, стиснутого або скрапленого газу, інших видів біопалива;
- суми витрат платника податку на сплату видатків на будівництво (придбання) доступного житла, визначеного законом, у тому числі на погашення пільгового іпотечного житлового кредиту, наданого на такі цілі, та процентів за ним.
До податкової знижки включаються фактично здійснені платником податку протягом звітного податкового року витрати, підтверджені відповідними платіжними та розрахунковими документами: квитанціями, фіскальними або товарними чеками, прибутковими касовими ордерами, копіями договорів, що ідентифікують продавця товарів (робіт, послуг) і їх покупця (отримувача). У цих документах обов'язково повинно бути відображено вартість оплачених товарів (робіт, послуг) та строк їх продажу (виконання, надання).
Право на податкову знижку мають громадяни України, які отримують дохід у вигляді заробітної плати та сплачують податок на доходи фізичних осіб.
Головне управління ДФС у Київській області нагадує, що відповідно до п.п.166.4.3 п.166.4 ст.166 ПКУ платник податку, який має право на податкову знижку  за наслідками звітного податкового року, має скористатися ним до кінця року, наступного за звітним, на наступні податкові роки таке право не переноситься.
Податкова знижка - документально підтверджена сума витрат платника податку – резидента у зв'язку з придбанням товарів або послуг у резидентів – фізичних або юридичних осіб протягом звітного року.
До витрат, дозволених на включення до податкової знижки  за наслідками 2018 податкового року, платник податку має право включити такі фактично здійснені ним протягом звітного податкового року витрати:
- частину суми процентів, сплачених таким платником податку за користування іпотечним житловим кредитом;
- суму коштів або вартість майна, перерахованих (переданих) платником податку у вигляді пожертвувань або благодійних внесків неприбутковим організаціям, які на дату перерахування (передачі) таких коштів та майна відповідали умовам п.133.4 ст.133 ПКУ, у розмірі, що не перевищує 4 % суми його загального оподатковуваного доходу такого звітного року;
- суму коштів, сплачених платником податку на користь вітчизняних вищих та професійно-технічних навчальних закладів для компенсації вартості здобуття середньої професійної або вищої освіти такого платника податку та/або члена його сім'ї першого ступеня споріднення;
- суму витрат платника податку на сплату страхових платежів (страхових внесків, страхових премій) та пенсійних внесків, сплачених платником податку страховику-резиденту, недержавному пенсійному фонду, банківській установі за договорами довгострокового страхування життя, недержавного пенсійного забезпечення, за пенсійним контрактом з недержавним пенсійним фондом, а також внесків на банківський пенсійний депозитний рахунок, на пенсійні вклади та рахунки учасників фондів банківського управління як такого платника податку, так і членів його сім'ї першого ступеня споріднення;
- суму витрат платника податку на:

Детальніше...

 

Бюлетень інформаційно-аналітичних матеріалів КОНСТИТУЦІЙНИЙ ПРОЦЕС В УКРАЇНІ: політико-правові аспекти

Бюлетень інформаційно-аналітичних матеріалів "КОНСТИТУЦІЙНИЙ ПРОЦЕС В УКРАЇНІ: політико-правові аспекти"

№ 6 (62) 2019.

- АНАЛІТИЧНИЙ РАКУРС.

- НОВИНИ КОНСТИТУЦІЙНОГО ПРОЦЕСУ. КОНСТИТУЦІЙНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ЗАКОНОДАВЧОЇ БАЗИ УКРАЇНИ.

- СУСПІЛЬНА ДУМКА.

- ПОЗИЦІЯ ВЛАДИ, ПОЛІТИЧНИХ ПАРТІЙ. ГРОМАДСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ.ЕКСПЕРТНИЙ КОМЕНТАР.

- КОНСТИТУЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ЗАРУБІЖНИХ КРАЇН.

Читати повністю.


 

 

Селекторна нарада.

selektorna_07_08_2019_2-malТимчасово виконуючий обов’язки голови Богуславської районної державної адміністрації Олександр Салата взяв у часть в селекторній нараді під головуванням заступника голови Київської обласної державної адміністрації В’ячеслава Кучера по питаннях виконання доручень голови Київської обласної державної адміністрації від 22.01.2019 № 2-1 (сплата ЄСВ), 12.06.2019 № 28-1 (доставка пенсій додому).

В нараді взяли участь начальник управління соціального захисту населення райдержадміністрації Володимир Хоменко, начальник Богуславського районного відділу державної виконавчої служби Олександр Шкарупа, заступник голови комісії з реорганізації Білоцерківської ОДПІ у Київській області ГУ ДФС, заступник начальника-начальник Богуславського відділення Вікторія Підопригора, перший заступник начальника Богуславського відділу обслуговування громадян (сервісний центр) головного управління Пенсійного фонду України у Київській області Олександр Попченко.

Детальніше...

 

На Львівщині оголошено 10 ЕСКО-тендерів для підвищення енергоефективності обласних бюджетних установ

У Системі «ProZorro» Львівська обласна державна адміністрація вперше оголосила 10 ЕСКО-тендерів для впровадження енергоефективних заходів саме в обласних об’єктах (медичних та освітніх закладах),  зокрема:
- Львівський обласний госпіталь інвалідів війни та репресованих ім. Ю. Липи (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-07-31-002095-b);
- Львівський обласний ендокринологічний диспансер (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-07-31-000089-a);
- Львівський обласний клінічний лікувально-діагностичний кардіологічний центр (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-07-31-000489-a);
- Львівська обласна клінічна психіатрична лікарня (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-07-31-001860-b);
-Львівський регіональний фтизіопульмонологічний клінічний лікувально-діагностичний центр (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-07-31-001292-b);
- Львівський державний онкологічний регіональний лікувально-діагностичний центр (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-07-31-000306-c);
- Львівський геріатричний пансіонат (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-07-31-000939-b);
- Сокальська загальноосвітня санаторна школа-інтернат I-III ступенів ім. Т.Г. Шевченка (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-07-31-000360-c);
- Львівська середня санаторна школа-інтернат №1 І-ІІІ ст. Імені Б.І. Антонича (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-07-31-002058-b);
- Львівська обласна дитяча клінічна лікарня «ОХМАТДИТ» (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-07-31-002405-b)
Усі зацікавлені інвестори можуть подавати пропозиції до 30-31 серпня 2019 року.
Нагадуємо, що у Львівській області вже реалізуються ЕСКО-контракти, зокрема, у містах Дрогобич та Червоноград.
За діючими в країні ЕСКО-проектами економія енергоспоживання складає від 15% до 70%.
Держенергоефективності співпрацює із місцевою владою та завжди готове надати консультації щодо особливостей впровадження енергосервісу.
Управління комунікації та зв’язків з громадськістю
Prozorro_Lviv_06_08_2019У Системі «ProZorro» Львівська обласна державна адміністрація вперше оголосила 10 ЕСКО-тендерів для впровадження енергоефективних заходів саме в обласних об’єктах (медичних та освітніх закладах),  зокрема:
- Львівський обласний госпіталь інвалідів війни та репресованих ім. Ю. Липи (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-07-31-002095-b);
- Львівський обласний ендокринологічний диспансер (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-07-31-000089-a);
- Львівський обласний клінічний лікувально-діагностичний кардіологічний центр (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-07-31-000489-a);
- Львівська обласна клінічна психіатрична лікарня (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-07-31-001860-b);
-Львівський регіональний фтизіопульмонологічний клінічний лікувально-діагностичний центр (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-07-31-001292-b);
- Львівський державний онкологічний регіональний лікувально-діагностичний центр (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-07-31-000306-c);

Детальніше...

 

В інтерв’ю для «KyivPost» Голова Держенергоефективності представив основні реформи у сфері енергоефективності в Україні

Під час інтерв’ю для «KyivPost» Голова Держенергоефективності Сергій Савчук окреслив розвиток сфери енергоефективності як важливої складової енергобезпеки країни.
Зокрема, Голова Агентства назвав ключові впроваджені та діючі механізми енергоефективності:
- затребувана Урядова програма «теплих кредитів», яка за 5 років допомогла близько 650 тис. родин  (а це, фактично, цілий регіон) впровадити енергоефективні заходи та заощаджувати до 50% більше на енерговитратах;
- ЕСКО-механізм, завдяки якому укладено понад 330 енергосервісних контрактів вартістю більше 430 млн грн на модернізацію бюджетних установ. Економія енергоспоживання складає від 15% до 70%.
Водночас Держенергоефективності спільно із Проектом ПРООН з енергосервісу веде роботу над удосконаленням законодавства у цій сфері та підвищенням інституційної спроможності місцевої влади щодо залучення ЕСКО-інвестицій.
Значну підтримку Україні у розвитку сфери енергоефективності надає GIZ, що тісно співпрацює із місцевими громадами, муніципалітетами, лікарнями, промисловими компаніями.
Більше цікавої інформації дізнавайтеся із статті «To boost security, Ukraine must plug its energy holes»:  http://saee.gov.ua/uk/news/3066
Під час інтерв’ю для «KyivPost» Голова Держенергоефективності Сергій Савчук окреслив розвиток сфери енергоефективності як важливої складової енергобезпеки країни.
Зокрема, Голова Агентства назвав ключові впроваджені та діючі механізми енергоефективності:
- затребувана Урядова програма «теплих кредитів», яка за 5 років допомогла близько 650 тис. родин  (а це, фактично, цілий регіон) впровадити енергоефективні заходи та заощаджувати до 50% більше на енерговитратах;
- ЕСКО-механізм, завдяки якому укладено понад 330 енергосервісних контрактів вартістю більше 430 млн грн на модернізацію бюджетних установ. Економія енергоспоживання складає від 15% до 70%.
Водночас Держенергоефективності спільно із Проектом ПРООН з енергосервісу веде роботу над удосконаленням законодавства у цій сфері та підвищенням інституційної спроможності місцевої влади щодо залучення ЕСКО-інвестицій.
Значну підтримку Україні у розвитку сфери енергоефективності надає GIZ, що тісно співпрацює із місцевими громадами, муніципалітетами, лікарнями, промисловими компаніями.

Детальніше...

 
Більше статтей...

Важливі анонси

No events

Додаткові сервіси