Вхід на сайт



Згідно з Постановою КМУ № 807 від 14.08.2019 року відбулися зміни до Положення про порядок призначення житлових субсидій, яке визначає механізм використання коштів...

Згідно з Постановою КМУ № 807 від 14.08.2019 року відбулися зміни до Положення про порядок призначення житлових субсидій, яке визначає механізм використання коштів, передбачених у держбюджеті Мінсоцполітики для виплати пільг і житлових субсидій громадянам на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій формі, умови призначення та порядок надання громадянам таких житлових субсидій, які запроваджуються з 1 жовтня 2019 року.
Функцію виплати житлової субсидії отримувачам буде передано з центрального рівня на місцевий. Відтепер, розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня стануть структурні регіональні підрозділи з питань соціального захисту населення – області, районні, міські, тощо.
Згідно з Положенням, право на отримання житлової субсидії матимуть громадяни України, іноземці та особи без громадянства, які на законних підставах перебувають на території України, що проживають у житлових приміщеннях (будинках).
Призначення житлових субсидій та контроль за їх цільовим використанням здійснюються структурними підрозділами з питань соціального захисту населення, а відповідна інформація про призначення субсидії вноситься до Єдиного державного реєстру отримувачів житлових субсидій.
Щодо ОТГ, у яких відсутні структурні підрозділи з питань соцзахисту населення, прийняття заяв громадян з необхідними документами для призначення житлових субсидій та передачу їх відповідним структурним підрозділам з питань соціального захисту населення безпосередньо або через центри надання адміністративних послуг чи їх фронт-офіси здійснюють уповноважені особи, які визначаються виконавчими органами сільських, селищних, міських рад.
Житлову субсидію не призначать (у тому числі на наступний період), якщо:
– опалювана площа житлового приміщення перевищує 120 кв. м для квартир у багатоквартирному будинку, 200 кв. м для індивідуальних будинків (крім житлових приміщень дитячих будинків сімейного типу, прийомних сімей, багатодітних сімей, сімей, у яких на початок місяця, з якого призначається субсидія, проживають 3 і більше дітей, з урахуванням тих, над якими встановлено опіку чи піклування);
– будь-хто із складу домогосподарства або член сім’ї особи із його складу має у власності транспортний засіб, що підлягає держреєстрації і з дати випуску якого минуло менше 5 років (крім мопеда). Це не стосується транспортних засобів, одержаних безоплатно чи придбаних на пільгових умовах через структурні підрозділи з питань соцзахисту населення;
– у складі домогосподарства або сім’ї члена домогосподарства є особи, що досягли 18-річного віку станом на початок періоду, за який враховуються доходи для призначення житлової субсидії, і при цьому за інформацією ДПС, ПФУ у них взагалі відсутні доходи, які враховуються під час призначення житлової субсидії; або нарахований середньомісячний сукупний дохід менший, ніж розмір МЗП, встановленої на початок періоду, за який враховуються доходи для призначення житлової субсидії; та/або вони або за них не сплатили ЄСВ у розмірі, не меншому від мінімального, сумарно протягом 3 місяців у періоді, за який враховуються доходи для призначення житлової субсидії;
– будь-хто із складу домогосподарства або член сім’ї особи із його складу протягом 12 місяців перед зверненням за призначенням житлової субсидії придбав або іншим законним способом набув право власності на земельну ділянку, квартиру (будинок), транспортний засіб, будівельні матеріали, інші товари довгострокового вжитку або оплатив (одноразово) будь-які послуги (крім медичних, освітніх та житлово-комунальних послуг) згідно із соціальною нормою житла на суму, яка на дату оплати перевищує 50 тис. грн.;
– структурний підрозділ з питань соцзахисту населення отримав інформацію про наявність простроченої понад місяць (на дату надання такої інформації) заборгованості з оплати ж-к послуг, витрат на управління багатоквартирним будинком, загальна сума якої перевищує 20 НМДГ на день звернення за призначенням житлової субсидії;
– громадянин не повернув надміру перераховану (виплачену) суму житлової субсидії за попередні періоди або не сплачує суми до повернення;
– у складі домогосподарства або сім’ї члена домогосподарства є особи, які за даними Єдиного реєстру боржників мають заборгованість за виконавчими провадженнями про стягнення аліментів понад 3 місяці (крім осіб, які є алко- або наркозалежними, що підтверджується довідкою від лікаря, осіб, до яких застосовуються заходи забезпечення кримінального провадження у вигляді відсторонення від роботи (посади), осіб, до яких застосовуються запобіжні заходи у вигляді домашнього арешту або тримання під вартою).
Під час призначення субсидії враховуватимуть наступні доходи:
зарплата після сплати ПДФО; пенсія; стипендія; соцвиплати, які призначаються структурним підрозділом з питань соціального захисту населення; допомога по безробіттю, інші страхові виплати, які призначаються фондами соціального страхування; грошові перекази, отримані із-за кордону; інші доходи.
Для призначення субсидії громадянин, особа якого посвідчується паспортом або іншим документом, подає структурному підрозділу з питань соцзахисту населення за зареєстрованим місцем проживання (орендарі, переселенці – за фактичним місцем проживання):
– заяву про призначення та надання житлової субсидії у грошовій формі за формою, встановленою Мінсоцполітики;
– декларацію про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії, за формою, встановленою Мінсоцполітики;
– довідки про доходи – у разі зазначення в декларації доходів, інформації про які немає в ДПС, ПФУ, фондах соцстраху тощо і не може бути отримана за запитом структурного підрозділу з питань соціального захисту населення. У разі неможливості підтвердити такі доходи довідкою до декларації додається письмове пояснення із зазначенням їх розміру;
– копію договору про реструктуризацію заборгованості з оплати ж-к послуг (у разі наявності);
– договір наймання (оренди) житла (у разі наявності).
Водночас, АТ “Ощадбанк” вестиме у відповідних автоматизованих системах обліку банку персоніфікований облік одержувачів житлової субсидії та коштів, які надходять на рахунок для виплати житлових субсидій. Він переказує кошти на рахунки управителів багатоквартирного будинку, об’єднань і виконавців комунальних послуг на підставі договорів, що укладаються між АТ “Ощадбанк” та управителями, об’єднаннями, виконавцями комунальних послуг.
Також фінустанова визначить і форму реєстру нарахованих сум платежів, яку оприлюднить на власному офіційному веб-сайті.
Виплата пільг у грошовій готівковій формі здійснюватиметься шляхом перерахування структурним підрозділом з питань соціального захисту населення коштів на рахунок пільговика, відкритий в установі  уповноваженого банку, або через виплатні об’єкти АТ “Укрпошта”. (відшкодування поштових витрат АТ “Укрпошта” здійснюється  структурними підрозділами з питань соціального захисту населення за рахунок коштів, передбачених у державному бюджеті для виплати пільг і житлових субсидій громадянам на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій формі).
“Структурні підрозділи з питань соціального захисту населення подають щомісяця до 27 числа регіональним органам соціального захисту населення заявки щодо потреби в коштах для виплати пільг у грошовій готівковій формі за поточний місяць. Під час формування заявки щодо потреби в коштах для виплати пільг готівкою структурні підрозділи з питань соціального захисту населення враховують наявні залишки коштів на рахунках на зазначені цілі“, – йдеться у Положенні.
Разом із цим, регіональні органи соціального захисту населення узагальнюють отримані від структурних підрозділів з питань соціального захисту населення заявки та не пізніше ніж протягом наступного робочого дня подають Мінсоцполітики узагальнену заявку в розрізі адміністративно-територіальних одиниць.
Мінсоцполітики, у свою чергу, після надходження узагальнених заявок щодо потреби в коштах на виплату пільг готівкою протягом двох робочих днів перераховує відповідні кошти регіональним органам соцзахисту населення, які не пізніше ніж протягом наступного робочого дня перераховують кошти на рахунки структурних підрозділів з питань соціального захисту населення. Останні протягом двох робочих днів виплачують пільгу у грошовій готівковій формі пільговикам.
Згідно з Постановою КМУ № 807 від 14.08.2019 року відбулися зміни до Положення про порядок призначення житлових субсидій, яке визначає механізм використання коштів, передбачених у держбюджеті Мінсоцполітики для виплати пільг і житлових субсидій громадянам на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій формі, умови призначення та порядок надання громадянам таких житлових субсидій, які запроваджуються з 1 жовтня 2019 року.
Функцію виплати житлової субсидії отримувачам буде передано з центрального рівня на місцевий. Відтепер, розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня стануть структурні регіональні підрозділи з питань соціального захисту населення – області, районні, міські, тощо.
Згідно з Положенням, право на отримання житлової субсидії матимуть громадяни України, іноземці та особи без громадянства, які на законних підставах перебувають на території України, що проживають у житлових приміщеннях (будинках).
Призначення житлових субсидій та контроль за їх цільовим використанням здійснюються структурними підрозділами з питань соціального захисту населення, а відповідна інформація про призначення субсидії вноситься до Єдиного державного реєстру отримувачів житлових субсидій.
Щодо ОТГ, у яких відсутні структурні підрозділи з питань соцзахисту населення, прийняття заяв громадян з необхідними документами для призначення житлових субсидій та передачу їх відповідним структурним підрозділам з питань соціального захисту населення безпосередньо або через центри надання адміністративних послуг чи їх фронт-офіси здійснюють уповноважені особи, які визначаються виконавчими органами сільських, селищних, міських рад.
Житлову субсидію не призначать (у тому числі на наступний період), якщо:

– опалювана площа житлового приміщення перевищує 120 кв. м для квартир у багатоквартирному будинку, 200 кв. м для індивідуальних будинків (крім житлових приміщень дитячих будинків сімейного типу, прийомних сімей, багатодітних сімей, сімей, у яких на початок місяця, з якого призначається субсидія, проживають 3 і більше дітей, з урахуванням тих, над якими встановлено опіку чи піклування);
– будь-хто із складу домогосподарства або член сім’ї особи із його складу має у власності транспортний засіб, що підлягає держреєстрації і з дати випуску якого минуло менше 5 років (крім мопеда). Це не стосується транспортних засобів, одержаних безоплатно чи придбаних на пільгових умовах через структурні підрозділи з питань соцзахисту населення;
– у складі домогосподарства або сім’ї члена домогосподарства є особи, що досягли 18-річного віку станом на початок періоду, за який враховуються доходи для призначення житлової субсидії, і при цьому за інформацією ДПС, ПФУ у них взагалі відсутні доходи, які враховуються під час призначення житлової субсидії; або нарахований середньомісячний сукупний дохід менший, ніж розмір МЗП, встановленої на початок періоду, за який враховуються доходи для призначення житлової субсидії; та/або вони або за них не сплатили ЄСВ у розмірі, не меншому від мінімального, сумарно протягом 3 місяців у періоді, за який враховуються доходи для призначення житлової субсидії;
– будь-хто із складу домогосподарства або член сім’ї особи із його складу протягом 12 місяців перед зверненням за призначенням житлової субсидії придбав або іншим законним способом набув право власності на земельну ділянку, квартиру (будинок), транспортний засіб, будівельні матеріали, інші товари довгострокового вжитку або оплатив (одноразово) будь-які послуги (крім медичних, освітніх та житлово-комунальних послуг) згідно із соціальною нормою житла на суму, яка на дату оплати перевищує 50 тис. грн.;
– структурний підрозділ з питань соцзахисту населення отримав інформацію про наявність простроченої понад місяць (на дату надання такої інформації) заборгованості з оплати ж-к послуг, витрат на управління багатоквартирним будинком, загальна сума якої перевищує 20 НМДГ на день звернення за призначенням житлової субсидії;
– громадянин не повернув надміру перераховану (виплачену) суму житлової субсидії за попередні періоди або не сплачує суми до повернення;
– у складі домогосподарства або сім’ї члена домогосподарства є особи, які за даними Єдиного реєстру боржників мають заборгованість за виконавчими провадженнями про стягнення аліментів понад 3 місяці (крім осіб, які є алко- або наркозалежними, що підтверджується довідкою від лікаря, осіб, до яких застосовуються заходи забезпечення кримінального провадження у вигляді відсторонення від роботи (посади), осіб, до яких застосовуються запобіжні заходи у вигляді домашнього арешту або тримання під вартою).
Під час призначення субсидії враховуватимуть наступні доходи:
зарплата після сплати ПДФО; пенсія; стипендія; соцвиплати, які призначаються структурним підрозділом з питань соціального захисту населення; допомога по безробіттю, інші страхові виплати, які призначаються фондами соціального страхування; грошові перекази, отримані із-за кордону; інші доходи.
Для призначення субсидії громадянин, особа якого посвідчується паспортом або іншим документом, подає структурному підрозділу з питань соцзахисту населення за зареєстрованим місцем проживання (орендарі, переселенці – за фактичним місцем проживання):
– заяву про призначення та надання житлової субсидії у грошовій формі за формою, встановленою Мінсоцполітики;
– декларацію про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії, за формою, встановленою Мінсоцполітики;
– довідки про доходи – у разі зазначення в декларації доходів, інформації про які немає в ДПС, ПФУ, фондах соцстраху тощо і не може бути отримана за запитом структурного підрозділу з питань соціального захисту населення. У разі неможливості підтвердити такі доходи довідкою до декларації додається письмове пояснення із зазначенням їх розміру;
– копію договору про реструктуризацію заборгованості з оплати ж-к послуг (у разі наявності);
– договір наймання (оренди) житла (у разі наявності).
Водночас, АТ “Ощадбанк” вестиме у відповідних автоматизованих системах обліку банку персоніфікований облік одержувачів житлової субсидії та коштів, які надходять на рахунок для виплати житлових субсидій. Він переказує кошти на рахунки управителів багатоквартирного будинку, об’єднань і виконавців комунальних послуг на підставі договорів, що укладаються між АТ “Ощадбанк” та управителями, об’єднаннями, виконавцями комунальних послуг.
Також фінустанова визначить і форму реєстру нарахованих сум платежів, яку оприлюднить на власному офіційному веб-сайті.
Виплата пільг у грошовій готівковій формі здійснюватиметься шляхом перерахування структурним підрозділом з питань соціального захисту населення коштів на рахунок пільговика, відкритий в установі  уповноваженого банку, або через виплатні об’єкти АТ “Укрпошта”. (відшкодування поштових витрат АТ “Укрпошта” здійснюється  структурними підрозділами з питань соціального захисту населення за рахунок коштів, передбачених у державному бюджеті для виплати пільг і житлових субсидій громадянам на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій формі).
“Структурні підрозділи з питань соціального захисту населення подають щомісяця до 27 числа регіональним органам соціального захисту населення заявки щодо потреби в коштах для виплати пільг у грошовій готівковій формі за поточний місяць. Під час формування заявки щодо потреби в коштах для виплати пільг готівкою структурні підрозділи з питань соціального захисту населення враховують наявні залишки коштів на рахунках на зазначені цілі“, – йдеться у Положенні.
Разом із цим, регіональні органи соціального захисту населення узагальнюють отримані від структурних підрозділів з питань соціального захисту населення заявки та не пізніше ніж протягом наступного робочого дня подають Мінсоцполітики узагальнену заявку в розрізі адміністративно-територіальних одиниць.
Мінсоцполітики, у свою чергу, після надходження узагальнених заявок щодо потреби в коштах на виплату пільг готівкою протягом двох робочих днів перераховує відповідні кошти регіональним органам соцзахисту населення, які не пізніше ніж протягом наступного робочого дня перераховують кошти на рахунки структурних підрозділів з питань соціального захисту населення. Останні протягом двох робочих днів виплачують пільгу у грошовій готівковій формі пільговикам.
 

Управління соціального захисту населення Богуславської районної державної адміністрації повідомляє, що у жовтні відбудеться перепризначення субсидій на опалювальний сезон.

Готівкову субсидію буде призначено тим сім’ям, в яких станом на жовтень-листопад не буде заборгованості за комунальні послуги.
Виплата житлових субсидій у готівковій формі здійснюється:
особам, які одержують пенсії, - Мінсоцполітики через Пенсійний фонд України шляхом перерахування органами Пенсійного фонду України коштів на пенсійні рахунки в уповноважених банках або через виплатні об’єкти АТ “Укрпошта”, де особа одержує пенсію;
особам, які не одержують пенсії, - Мінсоцполітики через АТ “Ощадбанк”.
Сім’ї, які матимуть борги за комунальні послуги, переведуть на безготівкову монетизацію за умови, що протягом двох місяців з дати отримання повідомлення про відмову в призначенні житлової субсидії на наступний сезон громадянин документально підтвердить сплату заборгованості або укладе договір про її реструктуризацію, або оскаржить наявність заборгованості в судовому порядку.
Частині домогосподарств доведеться повторно звернутися в управління соціального захисту населення Богуславської райдержадміністрації  із заявою та декларацією про доходи, щоб перепризначити субсидію. Це стосується:
орендарів житла
внутрішньо переміщених осіб
сімей, яким субсидію призначили не на всіх зареєстрованих, а на тих, хто фактично проживає в помешканні
сімей, де є непрацюючі люди працездатного віку, в яких або відсутні доходи, або вони менші мінімальної заробітної плати
сімей, в який відбулися зміни у складі сім’ї протягом останнього року.
А також громадян,  в яких в квітні місяці 2019 року розмір плати за житлово-комунальні послуги, внеску/платежу на оплату витрат на управління багатоквартирним будинком у межах соціальної норми житла та соціальних нормативів житлово-комунального обслуговування не перевищує обсягу обов’язкового відсотка платежу, визначеного в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, житлова субсидія на наступний неопалювальний/опалювальний сезон призначається на підставі звернення громадянина.
goloshennya_USZNГотівкову субсидію буде призначено тим сім’ям, в яких станом на жовтень-листопад не буде заборгованості за комунальні послуги.
Виплата житлових субсидій у готівковій формі здійснюється:
особам, які одержують пенсії, - Мінсоцполітики через Пенсійний фонд України шляхом перерахування органами Пенсійного фонду України коштів на пенсійні рахунки в уповноважених банках або через виплатні об’єкти АТ “Укрпошта”, де особа одержує пенсію;
особам, які не одержують пенсії, - Мінсоцполітики через АТ “Ощадбанк”.
Сім’ї, які матимуть борги за комунальні послуги, переведуть на безготівкову монетизацію за умови, що протягом двох місяців з дати отримання повідомлення про відмову в призначенні житлової субсидії на наступний сезон громадянин документально підтвердить сплату заборгованості або укладе договір про її реструктуризацію, або оскаржить наявність заборгованості в судовому порядку.
Частині домогосподарств доведеться повторно звернутися в управління соціального захисту населення Богуславської райдержадміністрації  із заявою та декларацією про доходи, щоб перепризначити субсидію. Це стосується:
- орендарів житла
- внутрішньо переміщених осіб
- сімей, яким субсидію призначили не на всіх зареєстрованих, а на тих, хто фактично проживає в помешканні
- сімей, де є непрацюючі люди працездатного віку, в яких або відсутні доходи, або вони менші мінімальної заробітної плати
- сімей, в який відбулися зміни у складі сім’ї протягом останнього року.
А також громадян,  в яких в квітні місяці 2019 року розмір плати за житлово-комунальні послуги, внеску/платежу на оплату витрат на управління багатоквартирним будинком у межах соціальної норми житла та соціальних нормативів житлово-комунального обслуговування не перевищує обсягу обов’язкового відсотка платежу, визначеного в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, житлова субсидія на наступний неопалювальний/опалювальний сезон призначається на підставі звернення громадянина.

 

Допомога у зв'язку з вагітністю та пологами

На державну допомогу у зв'язку з вагітністю та пологами мають право вагітні жінки (у тому числі неповнолітні), які не застраховані в системі загальнообов'язкового державного соціального страхування, а саме:
- жінки, звільнені з роботи у зв'язку з ліквідацією підприємства, установи та організації незалежно від форми власності за умови, що вагітна жінка була звільнена з роботи не раніше ніж за шість місяців до набуття права на одержання допомоги;
- жінки, зареєстровані в центрі зайнятості як безробітні;
- аспірантки, докторантки, клінічні ординатори, студентки закладів професійної (професійно-технічної) та вищої освіти;
- непрацюючі жінки;
- жінки, зареєстровані як суб'єкти підприємницької діяльності, які не сплачують страхові внески до Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності.
Підставою для призначення даної допомоги є:
1) видана лікувально-профілактичним закладом довідка встановленого зразка;
2) заява матері (форма затверджена Мінсоцполітики);
3) довідка з основного місця служби, навчання про те, що жінка служить, навчається;
4) довідка ліквідаційної комісії про те, що жінка звільнена з роботи у зв'язку з ліквідацією підприємства, установи та організації;
5) довідка центру зайнятості про те, що жінка зареєстрована в центрі зайнятості як безробітна;
Допомога у зв'язку з вагітністю та пологами призначається якщо звернення за нею надійшло не пізніше ніж через шість місяців з дня закінчення відпустки у зв'язку з вагітністю та пологами, і виплачується жінкам за весь період відпустки, тривалість якої становить 70 календарних днів до пологів і 56 (у разі ускладнених пологів або народження двох чи більше дітей - 70) календарних днів після пологів. Жінкам, віднесеним до 1-3 категорії осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, допомога виплачується за 180 календарних днів зазначеної відпустки (90 - до пологів і 90 - після пологів). Допомога обчислюється сумарно та призначається жінкам у повному обсязі незалежно від кількості днів відпустки, фактично використаних до пологів.
У разі ускладнених пологів зазначена допомога донараховується на підставі довідки встановленого зразка, виданої лікувально-профілактичним закладом.
На державну допомогу у зв'язку з вагітністю та пологами мають право вагітні жінки (у тому числі неповнолітні), які не застраховані в системі загальнообов'язкового державного соціального страхування, а саме:
- жінки, звільнені з роботи у зв'язку з ліквідацією підприємства, установи та організації незалежно від форми власності за умови, що вагітна жінка була звільнена з роботи не раніше ніж за шість місяців до набуття права на одержання допомоги;
- жінки, зареєстровані в центрі зайнятості як безробітні;
- аспірантки, докторантки, клінічні ординатори, студентки закладів професійної (професійно-технічної) та вищої освіти;
- непрацюючі жінки;
- жінки, зареєстровані як суб'єкти підприємницької діяльності, які не сплачують страхові внески до Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності.
Підставою для призначення даної допомоги є:
1) видана лікувально-профілактичним закладом довідка встановленого зразка;
2) заява матері (форма затверджена Мінсоцполітики);
3) довідка з основного місця служби, навчання про те, що жінка служить, навчається;
4) довідка ліквідаційної комісії про те, що жінка звільнена з роботи у зв'язку з ліквідацією підприємства, установи та організації;
5) довідка центру зайнятості про те, що жінка зареєстрована в центрі зайнятості як безробітна;
Допомога у зв'язку з вагітністю та пологами призначається якщо звернення за нею надійшло не пізніше ніж через шість місяців з дня закінчення відпустки у зв'язку з вагітністю та пологами, і виплачується жінкам за весь період відпустки, тривалість якої становить 70 календарних днів до пологів і 56 (у разі ускладнених пологів або народження двох чи більше дітей - 70) календарних днів після пологів. Жінкам, віднесеним до 1-3 категорії осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, допомога виплачується за 180 календарних днів зазначеної відпустки (90 - до пологів і 90 - після пологів). Допомога обчислюється сумарно та призначається жінкам у повному обсязі незалежно від кількості днів відпустки, фактично використаних до пологів.
У разі ускладнених пологів зазначена допомога донараховується на підставі довідки встановленого зразка, виданої лікувально-профілактичним закладом.
 

Призначення державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю

Категорія осіб, які мають право на отримання допомоги:
– Громадяни України, які постійно проживають на території України;
– іноземці та особи без громадянства, які переселилися з інших держав на постійне проживання в Україну, та особам, що набули статусу біженця.
Особи, які:
– досягли віку 65 років і не мають право на пенсію відповідно до законодавства або яким встановлено інвалідність в установленому порядку, а також жінки 1960 року і старші відповідного віку,
– не одержують пенсію або соціальні виплати, що призначаються для відшкодування шкоди, заподіяної ушкодженням здоров’я на виробництві, відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності», та допомогу, що призначається відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю»  (крім осіб з інвалідністю з дитинства або дітей з інвалідністю, які мають право на державну соціальну допомогу дитині померлого годувальника відповідно до Закону України “Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю” і державну соціальну допомогу відповідно до Закону України “Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю”);
– є малозабезпеченими особами (крім осіб з інвалідністю I групи та дітей померлого годувальника);
– є особами з інвалідністю I групи, якщо вони не одержують пенсію;
– дитина померлого годувальника ( у тому числі народжена до спливу 10 місяців з дня смерті годувальника ), який на день смерті не мав страхового стажу (засвідчується довідкою Пенсійного фонду), необхідного для призначення пенсії для особи з інвалідністю III групи.
Перелік документів, необхідних для отримання допомоги
– Заява про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій, субсидій та пільг за формою, затвердженою відповідним наказом Мінісоцполітики;
– паспорт громадянина України;
– документ про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків.
– трудова книжка;
– декларація про доходи та майно (заповнюється на підставі довідок про доходи кожного члена сім’ї) за останні шість календарних місяців або два квартали, що передують місяцю звернення за призначенням допомоги, за затвердженою формою (у разі потреби). Інформація про склад сім’ї зазначається в декларації про доходи та майно особи, яка звернулася за призначенням соціальної допомоги;
– копія рішення суду про визнання особи недієздатною (для недієздатної особи);
– копія рішення про призначення опікуна  (для недієздатної особи, якій призначено опікуна);
– копія документа, що підтверджує повноваження представника закладу, який виконує функції опікуна над особою (для недієздатної особи, опікуна якій не призначено);
– копія довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, посвідчення біженця або посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідки на постійне проживання або посвідки на тимчасове проживання (у разі потреби);
– копія довідки про реєстрацію місця проживання.
–  довідка МСЕК (для осіб з інвалідністю).
Для призначення допомоги дитині померлого годувальника:
– копія свідоцтва про народження або паспорта громадянина України особи, якій призначається соціальна допомога, з пред’явленням оригіналу;
– копія довідки (за наявності) про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків особи, якій призначається допомога (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмiтку в паспорті), з пред’явленням оригіналу;
– копії документів, що засвідчують родинні відносини члена сім’ї з померлим годувальником (за наявності);
– копія свідоцтва про смерть годувальника або рішення суду про визнання його безвісно відсутнім чи оголошення померлим з пред’явленням оригіналу;
– довідка загальноосвітнього навчального закладу системи загальної середньої освіти, професійно-технічного, вищого навчального закладу про те, що дитина навчається за денною формою навчання (у разі потреби).
Для внутрішньо переміщених осіб:
– копія довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, посвідчення біженця або посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідки на постійне проживання або посвідки на тимчасове проживання (у разі потреби).
Копії документів надаються за наявності оригіналів. Категорія осіб, які мають право на отримання допомоги:
– Громадяни України, які постійно проживають на території України;
– іноземці та особи без громадянства, які переселилися з інших держав на постійне проживання в Україну, та особам, що набули статусу біженця.
Особи, які:
– досягли віку 65 років і не мають право на пенсію відповідно до законодавства або яким встановлено інвалідність в установленому порядку, а також жінки 1960 року і старші відповідного віку,
– не одержують пенсію або соціальні виплати, що призначаються для відшкодування шкоди, заподіяної ушкодженням здоров’я на виробництві, відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності», та допомогу, що призначається відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю»  (крім осіб з інвалідністю з дитинства або дітей з інвалідністю, які мають право на державну соціальну допомогу дитині померлого годувальника відповідно до Закону України “Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю” і державну соціальну допомогу відповідно до Закону України “Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю”);
– є малозабезпеченими особами (крім осіб з інвалідністю I групи та дітей померлого годувальника);
– є особами з інвалідністю I групи, якщо вони не одержують пенсію;
– дитина померлого годувальника ( у тому числі народжена до спливу 10 місяців з дня смерті годувальника ), який на день смерті не мав страхового стажу (засвідчується довідкою Пенсійного фонду), необхідного для призначення пенсії для особи з інвалідністю III групи.
Перелік документів, необхідних для отримання допомоги
– Заява про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій, субсидій та пільг за формою, затвердженою відповідним наказом Мінісоцполітики;
– паспорт громадянина України;
– документ про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків.
– трудова книжка;
– декларація про доходи та майно (заповнюється на підставі довідок про доходи кожного члена сім’ї) за останні шість календарних місяців або два квартали, що передують місяцю звернення за призначенням допомоги, за затвердженою формою (у разі потреби). Інформація про склад сім’ї зазначається в декларації про доходи та майно особи, яка звернулася за призначенням соціальної допомоги;
– копія рішення суду про визнання особи недієздатною (для недієздатної особи);
– копія рішення про призначення опікуна  (для недієздатної особи, якій призначено опікуна);
– копія документа, що підтверджує повноваження представника закладу, який виконує функції опікуна над особою (для недієздатної особи, опікуна якій не призначено);
– копія довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, посвідчення біженця або посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідки на постійне проживання або посвідки на тимчасове проживання (у разі потреби);
– копія довідки про реєстрацію місця проживання.
–  довідка МСЕК (для осіб з інвалідністю).
Для призначення допомоги дитині померлого годувальника:
– копія свідоцтва про народження або паспорта громадянина України особи, якій призначається соціальна допомога, з пред’явленням оригіналу;
– копія довідки (за наявності) про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків особи, якій призначається допомога (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмiтку в паспорті), з пред’явленням оригіналу;
– копії документів, що засвідчують родинні відносини члена сім’ї з померлим годувальником (за наявності);
– копія свідоцтва про смерть годувальника або рішення суду про визнання його безвісно відсутнім чи оголошення померлим з пред’явленням оригіналу;
– довідка загальноосвітнього навчального закладу системи загальної середньої освіти, професійно-технічного, вищого навчального закладу про те, що дитина навчається за денною формою навчання (у разі потреби).
Для внутрішньо переміщених осіб:
– копія довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, посвідчення біженця або посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідки на постійне проживання або посвідки на тимчасове проживання (у разі потреби).
Копії документів надаються за наявності оригіналів.
Категорія осіб, які мають право на отримання допомоги:
– Громадяни України, які постійно проживають на території України;
– іноземці та особи без громадянства, які переселилися з інших держав на постійне проживання в Україну, та особам, що набули статусу біженця.
Особи, які:
– досягли віку 65 років і не мають право на пенсію відповідно до законодавства або яким встановлено інвалідність в установленому порядку, а також жінки 1960 року і старші відповідного віку,
– не одержують пенсію або соціальні виплати, що призначаються для відшкодування шкоди, заподіяної ушкодженням здоров’я на виробництві, відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності», та допомогу, що призначається відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю»  (крім осіб з інвалідністю з дитинства або дітей з інвалідністю, які мають право на державну соціальну допомогу дитині померлого годувальника відповідно до Закону України “Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю” і державну соціальну допомогу відповідно до Закону України “Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю”);
– є малозабезпеченими особами (крім осіб з інвалідністю I групи та дітей померлого годувальника);
– є особами з інвалідністю I групи, якщо вони не одержують пенсію;
– дитина померлого годувальника ( у тому числі народжена до спливу 10 місяців з дня смерті годувальника ), який на день смерті не мав страхового стажу (засвідчується довідкою Пенсійного фонду), необхідного для призначення пенсії для особи з інвалідністю III групи.
Перелік документів, необхідних для отримання допомоги
– Заява про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій, субсидій та пільг за формою, затвердженою відповідним наказом Мінісоцполітики;
– паспорт громадянина України;
– документ про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків.
– трудова книжка;
– декларація про доходи та майно (заповнюється на підставі довідок про доходи кожного члена сім’ї) за останні шість календарних місяців або два квартали, що передують місяцю звернення за призначенням допомоги, за затвердженою формою (у разі потреби). Інформація про склад сім’ї зазначається в декларації про доходи та майно особи, яка звернулася за призначенням соціальної допомоги;
– копія рішення суду про визнання особи недієздатною (для недієздатної особи);
– копія рішення про призначення опікуна  (для недієздатної особи, якій призначено опікуна);
– копія документа, що підтверджує повноваження представника закладу, який виконує функції опікуна над особою (для недієздатної особи, опікуна якій не призначено);
– копія довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, посвідчення біженця або посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідки на постійне проживання або посвідки на тимчасове проживання (у разі потреби);
– копія довідки про реєстрацію місця проживання.
–  довідка МСЕК (для осіб з інвалідністю).
Для призначення допомоги дитині померлого годувальника:
– копія свідоцтва про народження або паспорта громадянина України особи, якій призначається соціальна допомога, з пред’явленням оригіналу;
– копія довідки (за наявності) про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків особи, якій призначається допомога (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмiтку в паспорті), з пред’явленням оригіналу;
– копії документів, що засвідчують родинні відносини члена сім’ї з померлим годувальником (за наявності);
– копія свідоцтва про смерть годувальника або рішення суду про визнання його безвісно відсутнім чи оголошення померлим з пред’явленням оригіналу;
– довідка загальноосвітнього навчального закладу системи загальної середньої освіти, професійно-технічного, вищого навчального закладу про те, що дитина навчається за денною формою навчання (у разі потреби).
Для внутрішньо переміщених осіб:
– копія довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, посвідчення біженця або посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідки на постійне проживання або посвідки на тимчасове проживання (у разі потреби).
Копії документів надаються за наявності оригіналів.
 

Призначення державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю

Категорія осіб, які мають право на отримання допомоги:
– Громадяни України, які постійно проживають на території України;
– іноземці та особи без громадянства, які переселилися з інших держав на постійне проживання в Україну, та особам, що набули статусу біженця.
Особи, які:
– досягли віку 65 років і не мають право на пенсію відповідно до законодавства або яким встановлено інвалідність в установленому порядку, а також жінки 1960 року і старші відповідного віку,
– не одержують пенсію або соціальні виплати, що призначаються для відшкодування шкоди, заподіяної ушкодженням здоров’я на виробництві, відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності», та допомогу, що призначається відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю»  (крім осіб з інвалідністю з дитинства або дітей з інвалідністю, які мають право на державну соціальну допомогу дитині померлого годувальника відповідно до Закону України “Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю” і державну соціальну допомогу відповідно до Закону України “Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю”);
– є малозабезпеченими особами (крім осіб з інвалідністю I групи та дітей померлого годувальника);
– є особами з інвалідністю I групи, якщо вони не одержують пенсію;
– дитина померлого годувальника ( у тому числі народжена до спливу 10 місяців з дня смерті годувальника ), який на день смерті не мав страхового стажу (засвідчується довідкою Пенсійного фонду), необхідного для призначення пенсії для особи з інвалідністю III групи.
Перелік документів, необхідних для отримання допомоги
– Заява про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій, субсидій та пільг за формою, затвердженою відповідним наказом Мінісоцполітики;
– паспорт громадянина України;
– документ про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків.
– трудова книжка;
– декларація про доходи та майно (заповнюється на підставі довідок про доходи кожного члена сім’ї) за останні шість календарних місяців або два квартали, що передують місяцю звернення за призначенням допомоги, за затвердженою формою (у разі потреби). Інформація про склад сім’ї зазначається в декларації про доходи та майно особи, яка звернулася за призначенням соціальної допомоги;
– копія рішення суду про визнання особи недієздатною (для недієздатної особи);
– копія рішення про призначення опікуна  (для недієздатної особи, якій призначено опікуна);
– копія документа, що підтверджує повноваження представника закладу, який виконує функції опікуна над особою (для недієздатної особи, опікуна якій не призначено);
– копія довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, посвідчення біженця або посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідки на постійне проживання або посвідки на тимчасове проживання (у разі потреби);
– копія довідки про реєстрацію місця проживання.
–  довідка МСЕК (для осіб з інвалідністю).
Для призначення допомоги дитині померлого годувальника:
– копія свідоцтва про народження або паспорта громадянина України особи, якій призначається соціальна допомога, з пред’явленням оригіналу;
– копія довідки (за наявності) про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків особи, якій призначається допомога (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмiтку в паспорті), з пред’явленням оригіналу;
– копії документів, що засвідчують родинні відносини члена сім’ї з померлим годувальником (за наявності);
– копія свідоцтва про смерть годувальника або рішення суду про визнання його безвісно відсутнім чи оголошення померлим з пред’явленням оригіналу;
– довідка загальноосвітнього навчального закладу системи загальної середньої освіти, професійно-технічного, вищого навчального закладу про те, що дитина навчається за денною формою навчання (у разі потреби).
Для внутрішньо переміщених осіб:
– копія довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, посвідчення біженця або посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідки на постійне проживання або посвідки на тимчасове проживання (у разі потреби).
Копії документів надаються за наявності оригіналів.
Категорія осіб, які мають право на отримання допомоги:
– Громадяни України, які постійно проживають на території України;
– іноземці та особи без громадянства, які переселилися з інших держав на постійне проживання в Україну, та особам, що набули статусу біженця.
Особи, які:
– досягли віку 65 років і не мають право на пенсію відповідно до законодавства або яким встановлено інвалідність в установленому порядку, а також жінки 1960 року і старші відповідного віку,
– не одержують пенсію або соціальні виплати, що призначаються для відшкодування шкоди, заподіяної ушкодженням здоров’я на виробництві, відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності», та допомогу, що призначається відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю»  (крім осіб з інвалідністю з дитинства або дітей з інвалідністю, які мають право на державну соціальну допомогу дитині померлого годувальника відповідно до Закону України “Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю” і державну соціальну допомогу відповідно до Закону України “Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю”);
– є малозабезпеченими особами (крім осіб з інвалідністю I групи та дітей померлого годувальника);
– є особами з інвалідністю I групи, якщо вони не одержують пенсію;
– дитина померлого годувальника ( у тому числі народжена до спливу 10 місяців з дня смерті годувальника ), який на день смерті не мав страхового стажу (засвідчується довідкою Пенсійного фонду), необхідного для призначення пенсії для особи з інвалідністю III групи.
Перелік документів, необхідних для отримання допомоги
– Заява про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій, субсидій та пільг за формою, затвердженою відповідним наказом Мінісоцполітики;
– паспорт громадянина України;
– документ про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків.
– трудова книжка;
– декларація про доходи та майно (заповнюється на підставі довідок про доходи кожного члена сім’ї) за останні шість календарних місяців або два квартали, що передують місяцю звернення за призначенням допомоги, за затвердженою формою (у разі потреби). Інформація про склад сім’ї зазначається в декларації про доходи та майно особи, яка звернулася за призначенням соціальної допомоги;
– копія рішення суду про визнання особи недієздатною (для недієздатної особи);
– копія рішення про призначення опікуна  (для недієздатної особи, якій призначено опікуна);
– копія документа, що підтверджує повноваження представника закладу, який виконує функції опікуна над особою (для недієздатної особи, опікуна якій не призначено);
– копія довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, посвідчення біженця або посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідки на постійне проживання або посвідки на тимчасове проживання (у разі потреби);
– копія довідки про реєстрацію місця проживання.
–  довідка МСЕК (для осіб з інвалідністю).
Для призначення допомоги дитині померлого годувальника:
– копія свідоцтва про народження або паспорта громадянина України особи, якій призначається соціальна допомога, з пред’явленням оригіналу;
– копія довідки (за наявності) про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків особи, якій призначається допомога (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмiтку в паспорті), з пред’явленням оригіналу;
– копії документів, що засвідчують родинні відносини члена сім’ї з померлим годувальником (за наявності);
– копія свідоцтва про смерть годувальника або рішення суду про визнання його безвісно відсутнім чи оголошення померлим з пред’явленням оригіналу;
– довідка загальноосвітнього навчального закладу системи загальної середньої освіти, професійно-технічного, вищого навчального закладу про те, що дитина навчається за денною формою навчання (у разі потреби).
Для внутрішньо переміщених осіб:
– копія довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, посвідчення біженця або посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідки на постійне проживання або посвідки на тимчасове проживання (у разі потреби).
Копії документів надаються за наявності оригіналів.
 
Більше статтей...

Важливі анонси

No events

Додаткові сервіси