Вхід на сайт



Богуславське відділення Білоцерківської ОДПІ

Столичні аудитори встановили порушень на загальну суму 377,57 тис. грн на комунальному підприємстві «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва»

Фахівці апарату Північного офісу Держаудитслужби провели позапланову ревізію окремих питань фінансово-господарської діяльності комунального підприємства виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» за період з 15 лютого 2018 року по 31 жовтня 2019 року.
За результатами контрольного заходу встановлено фінансових порушень на загальну суму 377,57 тис. грн, що призвели до втрат фінансових та матеріальних ресурсів.
На порушення вимог законодавства, Замовником прийнято до обліку і проведено оплату за актами приймання виконаних будівельних робіт, до яких включено завищені обсяги виконаних робіт з реконструкції транспортної розв’язки на перетині просп. Перемоги з вулицею Гетьмана у Солом’янському та Шевченківському районах міста Києва, а також завищено вартість матеріальних ресурсів, на загальну суму 377,57 тис. грн.
На момент завершення ревізії зазначені порушення усунуті в повному обсязі.
Нагадаємо, раніше Держаудитслужба встановила, що за результатами проведеної процедури закупівлі комунальне підприємство «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» уклало договір на суму 109,5 млн грн, умови якого відрізняються від змісту тендерної пропозиції та який у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» є нікчемним.
Фахівці апарату Північного офісу Держаудитслужби провели позапланову ревізію окремих питань фінансово-господарської діяльності комунального підприємства виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» за період з 15 лютого 2018 року по 31 жовтня 2019 року.
За результатами контрольного заходу встановлено фінансових порушень на загальну суму 377,57 тис. грн, що призвели до втрат фінансових та матеріальних ресурсів.
На порушення вимог законодавства, Замовником прийнято до обліку і проведено оплату за актами приймання виконаних будівельних робіт, до яких включено завищені обсяги виконаних робіт з реконструкції транспортної розв’язки на перетині просп. Перемоги з вулицею Гетьмана у Солом’янському та Шевченківському районах міста Києва, а також завищено вартість матеріальних ресурсів, на загальну суму 377,57 тис. грн.
На момент завершення ревізії зазначені порушення усунуті в повному обсязі.
Нагадаємо, раніше Держаудитслужба встановила, що за результатами проведеної процедури закупівлі комунальне підприємство «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» уклало договір на суму 109,5 млн грн, умови якого відрізняються від змісту тендерної пропозиції та який у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» є нікчемним.
 

Маєш право знати: розмір податкової соціальної пільги у 2020 році

Головне управління ДПС у Київській області інформує, що у 2020 році одночасно зі збільшенням прожиткового мінімуму для громадян  відбудеться чергове збільшення розміру  податкових соціальних пільг.
Податкова соціальна пільга(далі – ПСП)-це сума, на яку платник податку з доходів фізичних осіб має право зменшити суму свого загального місячного оподаткованого доходу, отримуваного з джерел на території України від одного працедавця у вигляді заробітної плати.ПСП зменшує базу оподаткування, що зменшує суму ПДФО і працівник отримує суму заробітної плати більшу, аніж якби до його зарплати не застосовувалась ПСП.
Граничний розмір доходу, до якого застосовується податкова соціальна пільга у 2020 році становить 2940,0грн., цей розмір обчислюється як добуток місячного прожиткового  мінімуму, діючого для працездатної особи на 01 січня звітного податкового року, на 1,4 та округлений до найближчих 10грн.  - (2102,0 х 1,4)  - п.п.169.4.1 п.169.4 ст.169 ПКУ.
Отже, податкова соціальна пільга у 2020 році становитиме такі розміри:
- базова (загальна) ПСП для будь-якого платника податку – становить половину(50 %) розміру прожиткового мінімуму для працездатної особи (у розрахунку на місяць), встановленому законом на 1 січня звітного податкового року – 1051,0грн.=  (2102,0 х 50%);
-  ПСП для платника податку, який утримує двох чи більше дітей віком до 18 років, становитиме 100% сумибазової (загальної) ПСП у розрахунку на кожну таку дитину;
- ПСП для платника, який є одинокою матір'ю (батьком), вдовою (вдівцем) або опікуном, піклувальником - у розрахунку на кожну дитину віком до 18 років, та для платника, який утримує дитину-інваліда - у розрахунку на кожну таку дитину віком до 18 років - 150% суми базової (загальної) пільги, - 1576,5грн. = 150% х (2102,0 х 50%);
- ПСП для платників, визначених у п.п.169.1.4 п.169.1 ст.169 ПКУ становить 200% суми загальної пільги, - 2102,0грн. = 200% х (2102,0 х 50%).
Головне управління ДПС у Київській області інформує, що у 2020 році одночасно зі збільшенням прожиткового мінімуму для громадян  відбудеться чергове збільшення розміру  податкових соціальних пільг.
Податкова соціальна пільга(далі – ПСП)-це сума, на яку платник податку з доходів фізичних осіб має право зменшити суму свого загального місячного оподаткованого доходу, отримуваного з джерел на території України від одного працедавця у вигляді заробітної плати.ПСП зменшує базу оподаткування, що зменшує суму ПДФО і працівник отримує суму заробітної плати більшу, аніж якби до його зарплати не застосовувалась ПСП.
Граничний розмір доходу, до якого застосовується податкова соціальна пільга у 2020 році становить 2940,0грн., цей розмір обчислюється як добуток місячного прожиткового  мінімуму, діючого для працездатної особи на 01 січня звітного податкового року, на 1,4 та округлений до найближчих 10грн.  - (2102,0 х 1,4)  - п.п.169.4.1 п.169.4 ст.169 ПКУ.
Отже, податкова соціальна пільга у 2020 році становитиме такі розміри:

Детальніше...

 

Скільки ліцензій слід отримати для одночасного здійснення оптової торгівлі пальним як з місць оптової торгівлі, так і за їх відсутності

Оптова торгівля пальним здійснюється суб’єктами господарювання всіх форм власності за наявності ліцензії.
Ліцензія видається за заявою суб’єкта господарювання, у якій зазначається вид господарської діяльності, на провадження якого суб’єкт господарювання має намір одержати ліцензію, - до прикладу - оптова торгівля пальним.   Суб’єкти господарювання отримують ліцензії на право оптової торгівлі пальним та зберігання пального на кожне місце оптової торгівлі пальним або кожне місце зберігання пального відповідно, а за відсутності місць оптової торгівлі пальним – одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за місцезнаходженням суб’єкта господарювання.
Головне управління ДПС у Київській області інформує, що для отримання ліцензії на право оптової торгівлі пальним разом із заявою додатково подаються завірені заявником копії таких документів:
-  документи, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою, або інше передбачене законодавством право землекористування на земельну ділянку, на якій розташований об’єкт оптової торгівлі пальним, чинні на дату подання заяви та/або на дату введення такого об’єкта в експлуатацію, будь-якого цільового призначення;
-  акт вводу в експлуатацію об’єкта або акт готовності об’єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об’єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об’єктів у місці оптової торгівлі пальним, необхідних для оптової торгівлі пальним;
-   дозвіл на початок виконання робіт підвищеної небезпеки та початок експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
Суб’єкти господарювання, які здійснюють оптову торгівлю пальним, за відсутності місць оптової торгівлі пальним копії таких документів не подають.
Отже, якщо суб’єкт господарювання здійснює одночасно оптову торгівлю пальним як за наявності місць оптової торгівлі, так і за їх відсутності, то такий суб’єкт господарювання повинен мати ліцензію на кожне місце оптової торгівлі, а також окрему ліцензію на право оптової торгівлі пальним за місцезнаходженням суб’єкта господарювання.
Звертаємо увагу, що головні принципи державної політики у сфері ліцензування діяльності СГ, які здійснюють, зокрема, виробництво, зберігання, оптову та роздрібну торгівлю пальним визначені в Законі України від 19.12.1995 № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» зі змінами та доповненнями.
Оптова торгівля пальним здійснюється суб’єктами господарювання всіх форм власності за наявності ліцензії.
Ліцензія видається за заявою суб’єкта господарювання, у якій зазначається вид господарської діяльності, на провадження якого суб’єкт господарювання має намір одержати ліцензію, - до прикладу - оптова торгівля пальним.   Суб’єкти господарювання отримують ліцензії на право оптової торгівлі пальним та зберігання пального на кожне місце оптової торгівлі пальним або кожне місце зберігання пального відповідно, а за відсутності місць оптової торгівлі пальним – одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за місцезнаходженням суб’єкта господарювання.
Головне управління ДПС у Київській області інформує, що для отримання ліцензії на право оптової торгівлі пальним разом із заявою додатково подаються завірені заявником копії таких документів:

Детальніше...

 

Розширено перелік видів господарської діяльності, які не дають права перебувати на єдиному податку

Головне управління ДПС у Київській області інформує, що відповідно до змін, внесених до Податкового Кодексу Законом України від 20.09.2019 №129-ІХ, з 20 жовтня 2019 року не можуть бути платниками єдиного податку 1-3 груп підприємці, які здійснюють наступні види діяльності:
-  діяльність з надання послуг пошти (крім кур’єрської діяльності);
- діяльність з надання послуг фіксованого телефонного зв'язку з правом технічного обслуговування та експлуатації телекомунікаційних мереж і надання в користування каналів електрозв'язку (місцевого, міжміського, міжнародного);
- діяльність з надання послуг фіксованого телефонного зв'язку з використанням бездротового доступу до телекомунікаційної мережі з правом технічного обслуговування і надання в користування каналів електрозв'язку (місцевого, міжміського, міжнародного);
- діяльність з надання послуг рухомого (мобільного) телефонного зв'язку з правом технічного обслуговування та експлуатації телекомунікаційних мереж і надання в користування каналів електрозв'язку;
- діяльність з надання послуг з технічного обслуговування і експлуатації телекомунікаційних мереж, мереж ефірного теле- та радіомовлення, проводового радіомовлення та телемереж.
Головне управління ДПС у Київській області інформує, що відповідно до змін, внесених до Податкового Кодексу Законом України від 20.09.2019 №129-ІХ, з 20 жовтня 2019 року не можуть бути платниками єдиного податку 1-3 груп підприємці, які здійснюють наступні види діяльності:
-  діяльність з надання послуг пошти (крім кур’єрської діяльності);
- діяльність з надання послуг фіксованого телефонного зв'язку з правом технічного обслуговування та експлуатації телекомунікаційних мереж і надання в користування каналів електрозв'язку (місцевого, міжміського, міжнародного);
- діяльність з надання послуг фіксованого телефонного зв'язку з використанням бездротового доступу до телекомунікаційної мережі з правом технічного обслуговування і надання в користування каналів електрозв'язку (місцевого, міжміського, міжнародного);
- діяльність з надання послуг рухомого (мобільного) телефонного зв'язку з правом технічного обслуговування та експлуатації телекомунікаційних мереж і надання в користування каналів електрозв'язку;
- діяльність з надання послуг з технічного обслуговування і експлуатації телекомунікаційних мереж, мереж ефірного теле- та радіомовлення, проводового радіомовлення та телемереж.
 

У фокусі: що таке електронний фіскальний звіт?

За загальним визначенням, фіскальний звіт - це документ встановленої форми, створений у паперовій та/або електронній формі (електронний фіскальний звіт) реєстратором розрахункових операцій або програмним реєстратором розрахункових операцій, що застосовується для реєстрації операцій з торгівлі валютними цінностями в готівковій формі, який містить дані про виконані операції з початку робочої зміни касира.
Денний звіт - це документ встановленої форми, створений у паперовій та/або електронній формі реєстратором розрахункових операцій або програмним реєстратором розрахункових операцій, що містить інформацію про денні підсумкирозрахункових операцій, проведених з його застосуванням.
Закон №128-ІХ від 20.09.2019 року вводить можливість застосування програмних РРО, які передбачають складання саме електронних документів, тому, слід навести ще одне визначення.
Електронний фіскальний звіт — це:
а) документ, створений реєстратором розрахункових операцій, який переведено у фіскальний режим роботи, що містить дані фіскального звіту, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити фіскального звіту за встановленою формою;
б) документ, створений програмним реєстратором розрахункових операцій, що містить дані фіскального звіту, зареєстрований  фіскальним сервером контролюючого органу, інформація вякому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити фіскального звіту за встановленою формою.
Електронний фіскальний звіт може створити і апаратний РРО,  але якщо його створить  програмний РРО, то такий документ обов’язково  зареєструється  ДПС на фіскальному сервері.
За загальним визначенням, фіскальний звіт - це документ встановленої форми, створений у паперовій та/або електронній формі (електронний фіскальний звіт) реєстратором розрахункових операцій або програмним реєстратором розрахункових операцій, що застосовується для реєстрації операцій з торгівлі валютними цінностями в готівковій формі, який містить дані про виконані операції з початку робочої зміни касира.
Денний звіт - це документ встановленої форми, створений у паперовій та/або електронній формі реєстратором розрахункових операцій або програмним реєстратором розрахункових операцій, що містить інформацію про денні підсумкирозрахункових операцій, проведених з його застосуванням.
Закон №128-ІХ від 20.09.2019 року вводить можливість застосування програмних РРО, які передбачають складання саме електронних документів, тому, слід навести ще одне визначення.
Електронний фіскальний звіт — це:

Детальніше...

 
Більше статтей...

Важливі анонси

No events

Додаткові сервіси