Вхід на сайт



Богуславський районний відділ ДРАЦС

Булінг - це насильство!

plakat_stop_buling_novuy_2019
 

Зупинимо булінг разом!

zypunumo_byling_kaverЗупинимо булінг разом!
 

МАЄШ ПИТАННЯ?

МАЄШ ПИТАННЯ?
http://pravo.minjust.gov.ua
Всеукраїнський правопросвітнький проект
« Я МАЮ ПРАВО»
тел. 0 (800) 213 103
Єдиний контакт-центр системи безоплатної правової допомоги: цілодобово та безкоштовно у межах України
20180321_1151_ya_mayu_pravoМАЄШ ПИТАННЯ?
Всеукраїнський правопросвітнький проект
« Я МАЮ ПРАВО»
тел. 0 (800) 213 103
Єдиний контакт-центр системи безоплатної правової допомоги: цілодобово та безкоштовно у межах України

 

Хто має право вступати в шлюб?

konsult_min_yustuciiДоброго дня! Ми з моєю коханою дівчиною хочемо одружитись якнайшвидше але проблема в тому, що ми проживаємо в різних містах. Скажіть, що нам робити, куди подати документи і чи обов’язково для цього чекати місяць?

Володимир Волков

Хто має право вступати в шлюб?

Українське законодавство майже не ставить обмежень для тих, хто бажає поєднати своє життя у шлюбі. Фактично кожна особа, яка досягла 18 років та на момент подачі документів офіційно не є одруженою, може створити сім’ю.

А у окремих випадках, якщо є відповідне рішення суду про надання права на шлюб, створити сім’ю можуть навіть шістнадцятирічні.

Хто проводить цю процедуру?

Одруження або, як правильніше казати з правової точки зору, державна реєстрація шлюбу здійснюється органами державної реєстрації актів цивільного стану (ДРАЦС).

Яка процедура подачі документів?

Для того, щоб провести державну реєстрацію шлюбу потрібно звернутись до будь-якого органу ДРАЦС. При цьому, немає жодного значення, де зареєстровані закохані, тобто документи можна подати до будь-якого органу державної реєстрації актів цивільного стану в будь-якому населеному пункті.

Крім того, заяву про державну реєстрацію шлюбу можна подати в сучасних офісах європейського зразка  «OpenSpace», які надають послуги у сфері ДРАЦС. За ініціативи Мін’юсту такі офіси працюють по всій Україні.

Які документи потрібні?

Заява за встановленою формою.

Якщо ви раніше не були одружені, то достатньо мати з собою лише паспорти. У разі коли один або обидва закоханих є громадянами іншої країни, то окрім паспортного документа іноземцянеобхідно подати його переклад українською, засвідчений належним чином, та документи, які підтверджують легальність перебування в Україні.

Якщо заявники або один з них раніше перебували в шлюбі, необхідно також надати документи, які підтверджують припинення попереднього шлюбу або визнання його недійсним. Це може бути свідоцтво про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу чи про визнання шлюбу недійсним, яке набрало законної сили, свідоцтво про смерть одного з подружжя, висновок відділу державної реєстрації актів цивільного стану про анулювання актового запису про шлюб тощо.

Іноземці так само мають надати документи, які підтверджують припинення шлюбу в країні проживання або громадянства. Відповідно до діючих міжнародних норм ці документи  мають бути належним чином засвідчені. Це може бути консульська легалізація або апостиль.

Які ще формальності мають бути дотриманими?

За загальним правилом після подачі заяви про реєстрацію шлюбу, майбутньому подружжю надається місячний строк на те, щоб подумати над своїм бажанням стати єдиною сім’єю.

Єдиною можливістю уникнути нікому непотрібного очікування може бути рішення керівника ДРАЦС скоротити цей строк за умови наявності документів, які дають право на термінове одруження: вагітність, наявність спільних дітей або хвороба, яка становить загрозу для життя.

У випадку, якщо є відомості про наявність перешкод до реєстрації шлюбу, керівник органу ДРАЦС може відкласти реєстрацію шлюбу, але не більш як на три місяці. Рішення про таке відкладення може бути оскаржене до суду.

Чи обов’язково одружуватись у приміщенні ДРАЦСу?

За загальним правилом шлюб реєструється у приміщенні органу ДРАЦС, проте, за заявою наречених реєстрація шлюбу може відбутися за місцем їхнього проживання, надання стаціонарної медичної допомоги або в іншому місці, якщо вони не можуть з поважних причин прибути до органу ДРАЦС.

Ми вирішили  відійти від старих радянських норм та спростити життя українців. Ще у 2016 році Мін’юст запустив пілотний проект «Шлюб за добу». Нині усі бажаючі можуть одружитися навіть у той самий день, коли були подані документи.

Крім того, перевагами   цього проекту є:

  • реєстрація шлюбу в місці, обраному жінкою та чоловіком;
  • відсутність необхідності звернення в ДРАЦС;
  • залучення до організації реєстрації шлюбу  інших суб'єктів господарювання.

З моменту запуску в рамках пілотного проекту станом на кінець грудня 2018 року було проведено 52 445 реєстрацій шлюбів.

Як скористатися цією послугою?

Щоб зареєструвати шлюб за прощеною процедурою в рамках проекту Міністерства юстиції «Шлюб за добу» необхідно звернутися до одного з організаторіву вашому місті.

Після цього закоханим залишиться зробити лише кілька простих кроків. Перший – обрати організатора. Другий – обрати бажану дату та час. Третій – пред’явити паспорти та за необхідності інші документи. Четвертий – підписати відповідний договір. І п’ятий крок – з’явитися у обраний час та місце і одружитись.

Де можна скористатися послугою «Шлюб за добу»?

Одружитися за добу можна за адресами, зазначеними на сайті Міністерства юстиції України – www.minjust.gov.ua

УКиївськійобласті послугоюможнаскористатисязаадресами:

м. БілаЦерква

Комунальнаустанова«Будинокурочистихподій», адреса: Київськаобл., м. БілаЦерква,вул. ЯрославаМудрого, 22, тел. (04563) 5 30 58.

м. Бориспіль

Державнепідприємство«Міжнароднийаеропорт«Бориспіль», адреса: Київськаобл., Бориспільськийр-н, с. Гора, вул. Бориспіль-7,тел. (093) 202 01 10, E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду .

м. Вишгород

Фонд комунального майна Вишгородського району

Місцепроведеннядержавної реєстрації шлюбу: м. Вишгород, просп. Шевченка, 8, тел. (04596) 5 49 39, 2 20 75

Кохайтеся, а про документи подбає Мін'юст!


 

Які послуги Міністерства юстиції громадяни можуть отримати онлайн?

Доступ до державних реєстрів:
Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, за допомогою якого можна:
отримати відомості про зареєстровані речові права на нерухоме майно
перевірити документ, виданий Державним реєстром речових прав на нерухоме майно
попередньо подати заяву про державну реєстрацію прав та їх обтяжень
отримати інформацію про стан розгляду заяви (запиту)
поставити об’єкт нерухомого майна на контроль
Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, який дозволяє:
отримати чи перевірити наявну інформаційну довідку
Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, завдяки якому можна:
безкоштовно отримати відомості онлайн
отримати електронну виписку (довідку, витяг)
отримати відповідь на запит
подати заяву для проведення державної реєстрації
Реєстру громадських об’єднань
Державного реєстру друкованих ЗМІ та інформаційних агенств як суб’єктів інформаційної діяльності
Єдиного реєстру громадських формувань
Єдиного реєстру арбітражних керуючих
Єдиної бази даних електронних адрес, номерів факсів (телефаксів) суб’єктів владних повноважень
Єдиного державного реєстру судових рішень
Єдиного реєстру апостилів
Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення
Єдиного державного реєстру осіб, щодо яких застосовано положення Закону України "Про очищення влади"
Єдиного реєстру нотаріусів
Доступ до веб-порталу звернень у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, через який Ви можете:
подати заяву онлайн
записатись на прийом до відділу ДРАЦС у зручний для Вас час
задати питання в режимі онлайн та отримати відповіді від фахівців
Запис на прийом до керівника державної установи в режимі відеоконференції
Доступ до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (ЄДР), за допомогою якого у Вас є можливість:
безкоштовно отримати відомості з автоматизованої системи збирання, накопичення, захисту, обліку та надання інформації
отримати відомості з ЄДР у вигляді виписки, витягу або довідки
отримати відповідь на запит
оформити та подати електронні документи, які в подальшому направляються державному реєстратору
Отримання інформації про діяльність арбітражних керуючих
Доступ до послуг електронного суду:
сплата судового збору онлайн
отримання інформації щодо стадії розгляду судової справи
доступ до Єдиного державного реєстру судових рішень
отримання процесуальних документів в електронному вигляді
надсилання судових повісток шляхом SMS-повідомлень
вільний доступ до відомостей у справах про банкрутство
Замовлення електронного цифрового підпису
Електронні сервіси доступні за посиланням: https://kap.minjust.gov.ua/
Контактний телефон: 0-800-50-85-84 (дзвінки в межах України безкоштовні)
UVAGA_vagluva_informaciyaДоступ до державних реєстрів:
Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, за допомогою якого можна:
отримати відомості про зареєстровані речові права на нерухоме майно
перевірити документ, виданий Державним реєстром речових прав на нерухоме майно
попередньо подати заяву про державну реєстрацію прав та їх обтяжень
отримати інформацію про стан розгляду заяви (запиту)
поставити об’єкт нерухомого майна на контроль

Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, який дозволяє:
отримати чи перевірити наявну інформаційну довідку

Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, завдяки якому можна:
безкоштовно отримати відомості онлайн
отримати електронну виписку (довідку, витяг)
отримати відповідь на запит
подати заяву для проведення державної реєстрації

Реєстру громадських об’єднань
Державного реєстру друкованих ЗМІ та інформаційних агенств як суб’єктів інформаційної діяльності
Єдиного реєстру громадських формувань
Єдиного реєстру арбітражних керуючих
Єдиної бази даних електронних адрес, номерів факсів (телефаксів) суб’єктів владних повноважень
Єдиного державного реєстру судових рішень
Єдиного реєстру апостилів
Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення
Єдиного державного реєстру осіб, щодо яких застосовано положення Закону України "Про очищення влади"
Єдиного реєстру нотаріусів

Доступ до веб-порталу звернень у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, через який Ви можете:
подати заяву онлайн
записатись на прийом до відділу ДРАЦС у зручний для Вас час
задати питання в режимі онлайн та отримати відповіді від фахівців

Запис на прийом до керівника державної установи в режимі відеоконференції

Доступ до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (ЄДР), за допомогою якого у Вас є можливість:
безкоштовно отримати відомості з автоматизованої системи збирання, накопичення, захисту, обліку та надання інформації
отримати відомості з ЄДР у вигляді виписки, витягу або довідки
отримати відповідь на запит
оформити та подати електронні документи, які в подальшому направляються державному реєстратору

Отримання інформації про діяльність арбітражних керуючих

Доступ до послуг електронного суду:
сплата судового збору онлайн
отримання інформації щодо стадії розгляду судової справи
доступ до Єдиного державного реєстру судових рішень
отримання процесуальних документів в електронному вигляді
надсилання судових повісток шляхом SMS-повідомлень
вільний доступ до відомостей у справах про банкрутство

Замовлення електронного цифрового підпису

Електронні сервіси доступні за посиланням: https://kap.minjust.gov.ua/
Контактний телефон: 0-800-50-85-84 (дзвінки в межах України безкоштовні)
 
Більше статтей...

Важливі анонси

No events

Додаткові сервіси