АПАРАТНА НАРАДА

0-02-0a-9477428560d7bb9b9cd98c8b77e2e91c99cc5b1a07578ed478c0f3995d54c445_fullПід керівництвом т.в.о. голови районної державної адміністрації Олександра Салати, 13 січня 2020 року, відбулася щотижнева апаратна нарада за участю керівництва Богуславської районної ради, Богуславської ОТГ,  керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, підприємств, установ, організацій району.

На початку наради Олександр Салата привітав всіх зі святами та  повідомив, що  і надалі апаратні наради будуть проводитися  спільно з керівництвом Богуславської ОТГ для забезпечення ефективності роботи  всіх галузей та напрямків  діяльності   міста і  району, так як відповідно до процесу децентралізації,  всі повноваження будуть передані до  Богуславської ОТГ.

Далі на нараді були обговорені  питання упорядкування структури  районної державної адміністрації; забезпечення правопорядку в  районі; робота АТ«Укрпошта» (вжиття заходів щодо вчасної доставки кореспонденції в села району); обговорення бюджету 2020 року (фінансування Програм); робота галузі охорони здоров’я (закупівля медичної техніки (рентгену); підключення до медичної інформаційної системи закладів, що надають вторинну медичну допомогу та укладання договорів з Національною службою здоров’я України, забезпечення ФАПів медичними працівниками та оплата їхніх послуг); субсидіювання населення району ( монетизація пільг та субсидій),  виплати пенсій; служба в ЗСУ за контрактом; протипожежний стан;  робота  КП «Богуславтепловодопостачання»;  робота Держпродспоживслужби в районі; робота галузі освіти ( початок ІІ семестру, оптимізація мережі навчальних закладів Богуславського району, забезпечення санітарно-епідемічного  стану та матеріально-технічної бази харчоблоків в навчальних закладах); організація та проведення свят ( 22 січня День Соборності України); робота Служби у справах дітей (супровід дітей, сім’ї яких опинилися в складних життєвих обставинах); різне.

По завершенню апаратної наради т.в.о. голови райдержадміністрації було надано ряд доручень керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації відповідно до  вимог чинного законодавства.

0-02-0a-9477428560d7bb9b9cd98c8b77e2e91c99cc5b1a07578ed478c0f3995d54c445_full0-02-0a-9d5e4f5e18438667ba274faf0b18b6c8f5cf8d31812b1537b27ac4df9d8332f1_full