Вхід на сайт



ОГОЛОШЕННЯ!

OGO
 

Білоцерківський місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги продовжує здійснювати виїзні прийоми громадян у селах!

Мешканці сіл часто мають правові питання, які стосуються саме земельного законодавства і ми вирішили надати роз’яснення на одне із запитань, яке хвилює мешканців сіл, до яких ми уже завітали.

Що ж, розглянемо ситуацію: У користуванні Марії є земельна ділянка площею 0,25 га на якій розташований житловий будинок з господарськими спорудами. Дана земельна ділянка межує з земельною ділянкою Петра (сусід), яка ним приватизована. Щоб заїхати на свою земельну ділянку Марії необхідно проїхати по приватизованій земельній ділянці Петра. Сусід неодноразово намагався встановлювати перешкоди та обмеження, в результаті чого доступ до своєї земельної ділянки був неможливим для Марії. Марію цікавить порядок встановлення сервітуту для реалізації права на користування приватизованою земельною ділянкою сусіда.

Роз’яснення: Право користування чужим майном (сервітут) може бути встановлене щодо земельної ділянки, інших природних ресурсів (земельний сервітут) або іншого нерухомого майна для задоволення потреб інших осіб, які не можуть бути задоволені іншим способом. Статтею 98 Земельного кодексу України визначено, що право земельного сервітуту - це право власника або землекористувача земельної ділянки на обмежене платне або безоплатне користування чужою земельною ділянкою (ділянками). Сервітут може належати власникові (володільцеві) сусідньої земельної ділянки, а також іншій, конкретно визначеній особі (особистий сервітут). Сервітутні відносини регулюються нормами статей 401 - 406 Цивільного кодексу України і статей 98 - 102 Земельного кодексу України.

Детальніше...

 

До відома жителів Богуславського району!

ogo
 

ГРАФІКИ ПРИЙОМІВ

__gr
 

ДО УВАГИ ВИБОРЦІВ!

__gbp
 

Увага, увага! Оголошуємо онлайн-конкурс дитячих малюнків «КРАЇНА МОЇХ ПРАВ»!

?Коли: З 23 квітня по 5 червня 2020 року
?Учасники: Діти віком до 18 років
?Тема: Права дитини

Малювати можна олівцями, фломастерами, фарбами, виконувати роботи в авторській техніці, створити малюнок за допомогою комп’ютерної графіки тощо. Подається одна робота.

Щоб подати  роботу на конкурс, дитина за допомогою батьків має зареєструватися на сайті
http://art-konkurs.legalaid.gov.ua/
та завантажити фотографію або скановану копію малюнка. На цьому ж сайті можна буде подивитися дитячі роботи та проголосувати за малюнок, що найбільше сподобався.

Детальніше про умови конкурсу можна почитати тут: https://bit.ly/2x4oItK

94118833_2742094135888233_941432500293468160_o

 

Що робити коли відмінили рейс авіаційного сполучення?

Оскільки в умовах надзвичайних обставин перевізник має право скасовувати рейси без повідомлення, варто самим перевіряти, а не чекати повідомлення?

Авіаперевізник, скасовуючи або затримуючи рейс, повинен надавати пасажирам на їх запит пояснення щодо підстав скасування чи затримки рейсу.
Також раджу пасажирам не писати авіакомпаніям запит на скасування квитка, як деякі перевізники просять (адже не ви відмовляєтесь, а перевізник скасовує рейс).
Треба писати запит на письмове підтвердження факту скасування рейсу і причини скасування та заяву про повернення всіх коштів із вказівкою, що рейс та зміна дати більше не задовольняє ваші потреби. Якщо авіакомпанії пропонують тільки перенести дату чи повернення вартості квитка за умовами тарифу (добровільне повернення), то знайте, що у вас є право відмовитись від перенесення дати та вимагати примусового повернення коштів. Це авіакомпанії скасовують рейси через рішення органів влади, а не пасажири відмовляються від квитка.
Обов’язки авіакомпаній:

Проінформувати пасажирів про правила відшкодування (не про скасування, про скасування має бути внесено в систему бронювання/дистрибуції за 8 годин до рейсу);
Запропонувати альтернативу.
Якщо пасажир відмовився від альтернативи, повернути всі кошти, навіть коли тариф цього не передбачає.
Авіаперевізник має право відмовити в поверненні коштів (за винятком всіх невикористаних державних зборів, податків, аеропортових зборів (такс) і зборів (такс) авіаперевізника), якщо:
Заяву про повернення коштів пасажир подав після закінчення строку чинності квитка;
Квиток придбано за спеціальним тарифом і правилами його використання не передбачено повернення сум (у разі придбання квитка за таким спеціальним тарифом авіаперевізник або його агент з продажу повинен поінформувати про це пасажира під час бронювання і в квитку має бути відповідна відмітка).
Право перевізника відмовити у поверненні коштів у зв’язку з дією надзвичайних обставин або непереборної сили не передбачається.

Що робити коли відмінили рейс залізничного сполучення?
Всі українці можуть повернути гроші за квитки на потяги, які виявилися недійсними через карантин COVID-19 в Україні в найближчий місяць.
Компанія «Укрзалізниця» компенсує пасажирам повну вартість проїзних документів на всі рейси, що було скасовано через введення карантину - без справляння додаткових зборів. Для зручності пасажирів і щоб уникнути концентрації людей біля кас, «Укрзалізниця» продовжила термін повернення квитків до 1 місяця від дати передбачуваного відправлення потягу, який було скасовано.

Що робити коли відмінили рейс міжнародного автобусного сполучення?
Якщо ви придбали квиток на скасований міжнародний рейс, на сайті компанії перевізника можна змінити його статус на «Відкрита дата» та скористатися ним пізніше. Якщо ви придбали квиток в компанії перевізника до оголошення карантину та не отримали повідомлення про скасування рейсу, зверніться до перевізника, номер якого вказаний на Вашому квитку.
В разі скасування пасажирів мають повідомляти особисто. Усі квитки повертаються за процедурою, зазначеною компанією перевізником.92185902_1123068154708091_3362331747722199040_n

 

 

ПРАВА СПОЖИВАЧА. НА ЩО МИ МАЄМО ПРАВО КУПУЮЧИ ТОВАР??

Споживачі під час придбання, замовлення або використання продукції, яка реалізується на території України, для задоволення своїх особистих потреб мають право на:
?захист своїх прав державою;
?належну якість продукції та обслуговування;
безпеку продукції;
? необхідну, доступну, достовірну та своєчасну інформацію про продукцію, її кількість, якість, асортимент, а також про її виробника (виконавця, продавця);
? відшкодування шкоди (збитків), завданих дефектною чи фальсифікованою продукцією або продукцією неналежної якості,
? відшкодування моральної (немайнової) шкоди, заподіяної небезпечною для життя і здоров'я людей продукцією у випадках, передбачених законодавством;
? звернення до суду та інших уповноважених органів державної влади за захистом порушених прав.

 

Основні санітарні норми для супермаркетів та магазинів під час карантину

Пандемія коронавірусу COVID-19 вплинула на життя людей у більшості країн світу. В Україні – також. Ще однією зі сфер життєдіяльності, які зазнали змін це мережі супермаркетів та магазинів. Саме вони мають забезпечити для своїх працівників та відвідувачів безпечні умови перебування у цих приміщеннях.

Діяльність цих закладів не підпадає під обмежувальні заходи на час карантину. Однак для захисту здоров’я громадян Міністерство охорони здоров’я закликає дотримуватися посилених санітарно-гігієнічних норм.
?Адміністрація закладів торгівлі повинна:

Детальніше...

 

Правова допомога надається виключно дистанційно

93118056_694095844660425_8919335090132090880_n
 

Що таке режим надзвичайної ситуації?

ns___vi
 

Надання відпустки під час оголошення карантину

___kar
 

Як отримати юридичну консультацію

vir
 

Як не попасти на гачок дешевого кредиту

kred
 

Як не стати жертвою квартирних аферистів

_ka
 

Аліменти на утримання дитини

ali
 

5 фактів про домашнє насильство

5_nas
 

Шокувала платіжка за газ? Звертайтеся за безоплатною правовою допомогою.

latigka_za_gaz_17_10_2019
 

До уваги громадськості!

al
 

Ставай присяжним - бери участь у здійсненні правосуддя!

plakat_13_06_2019Ставай присяжним - бери участь у здійсненні правосуддя!
 
Більше статтей...

Важливі анонси

No events

Додаткові сервіси