Вхід на сайт



Богуславський районний відділ ДРАЦС

Пам’ятка щодо процедури отримання свідоцтва про народження дитини, яка народилася на тимчасово окупованій території України (ТОТ)

Для отримання свідоцтва про народження дитини, яка народилася на ТОТ (АР Крим, м. Севастополь та окремі райони Луганської та Донецької областей), батькам, родичам, їхнім представникам або іншим законним представникам дитини*
НЕОБХІДНО:
Подати до будь-якого суду за межами ТОТ незалежно від свого місця проживання:
заяву про встановлення факту народження особи (зразок додається);
належні докази*;
квитанцію про сплату судового збору: 320 грн. - з 01.01-30.04.2017 року;
336,80 грн. – з 01.05-30.11.2017 року;
352,40 грн. – з 01.12.-31.12.2017 року.
Така справа розглядається судом невідкладно з моменту надходження заяви.
У разі задоволення заяви, суд невідкладно видає копію рішення заявнику, в якому зазначає дані про дату і місце народження дитини, її стать, відомості про батьків, або надсилає копію рішення до відділу рацс для державної реєстрації (у разі відсутності заявника під час проголошенні рішення).
Суд повертає заяву – у разі неналежної форми заяви або відсутності вказаних у заяві документів.
Суд відмовляє у задоволенні заяви - у разі недостатності доказів.
Для отримання свідоцтва про народження заявник подає до будь-якого відділу державної реєстрації актів цивільного стану копію рішення суду про встановлення відповідного факту та свій паспорт громадянина України.
Важливо!
Родичами є: чоловік, дружина, батько, мати, вітчим, мачуха, син, дочка, пасинок, падчерка, рідний брат, рідна сестра, дід, баба, прадід, прабаба, внук, внучка, правнук, правнучка, усиновлювач чи усиновлений, опікун чи піклувальник, особа, яка перебуває під опікою або піклуванням, а також особи, які спільно проживають, пов’язані спільним побутом і мають взаємні права та обов’язки, у тому числі особи, які спільно проживають, але не перебувають у шлюбі. Законними представниками є батьки (усиновлювачі), опікуни.
У разі посилання на свідчення свідків заявник повинен переконатись, що вони зможуть з’явитися до суду у день подання заяви про встановлення факту.
Доказами у справі можуть бути письмові докази: оригінали чи копії медичних документів, пояснення заінтересованих осіб, їхніх представників, свідчення свідків, речові докази, зокрема звуко- і відеозаписи, висновки експертів. Документи, видані органами та установами (в т.ч., лікарняними закладами), що знаходяться на ТОТ, теж можуть братися до уваги судом.
Для отримання свідоцтва про народження дитини, яка народилася на ТОТ (АР Крим, м. Севастополь та окремі райони Луганської та Донецької областей), батькам, родичам, їхнім представникам або іншим законним представникам дитини*
НЕОБХІДНО:
Подати до будь-якого суду за межами ТОТ незалежно від свого місця проживання:
заяву про встановлення факту народження особи (зразок додається);
належні докази*;
квитанцію про сплату судового збору: 320 грн. - з 01.01-30.04.2017 року;
336,80 грн. – з 01.05-30.11.2017 року;
352,40 грн. – з 01.12.-31.12.2017 року.

Така справа розглядається судом невідкладно з моменту надходження заяви.
У разі задоволення заяви, суд невідкладно видає копію рішення заявнику, в якому зазначає дані про дату і місце народження дитини, її стать, відомості про батьків, або надсилає копію рішення до відділу рацс для державної реєстрації (у разі відсутності заявника під час проголошенні рішення).

Суд повертає заяву – у разі неналежної форми заяви або відсутності вказаних у заяві документів.


Суд відмовляє у задоволенні заяви - у разі недостатності доказів.

Для отримання свідоцтва про народження заявник подає до будь-якого відділу державної реєстрації актів цивільного стану копію рішення суду про встановлення відповідного факту та свій паспорт громадянина України.

Важливо!
Родичами є: чоловік, дружина, батько, мати, вітчим, мачуха, син, дочка, пасинок, падчерка, рідний брат, рідна сестра, дід, баба, прадід, прабаба, внук, внучка, правнук, правнучка, усиновлювач чи усиновлений, опікун чи піклувальник, особа, яка перебуває під опікою або піклуванням, а також особи, які спільно проживають, пов’язані спільним побутом і мають взаємні права та обов’язки, у тому числі особи, які спільно проживають, але не перебувають у шлюбі. Законними представниками є батьки (усиновлювачі), опікуни.

У разі посилання на свідчення свідків заявник повинен переконатись, що вони зможуть з’явитися до суду у день подання заяви про встановлення факту.

Доказами у справі можуть бути письмові докази: оригінали чи копії медичних документів, пояснення заінтересованих осіб, їхніх представників, свідчення свідків, речові докази, зокрема звуко- і відеозаписи, висновки експертів. Документи, видані органами та установами (в т.ч., лікарняними закладами), що знаходяться на ТОТ, теж можуть братися до уваги судом.
 

Богуславський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Київській області

Начальник  відділу - Коваленко Валентина Іванівна

Спеціалісти відділу - Майстренко Віта В’ячеславівна

- Терещенко Людмила Федорівна

Адреса відділу: 09701, Київська область, Богуславський район, місто Богуслав, вул. Миколаївська, 28.

Тел./факс/ :  (04561) 5-15-40

Електронна адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

Графік роботи:

Вівторок -  з 9.00 до 20.00

Середа -      з 9.00. до 18.00

Четвер  -     з 9.00. до 18.00

П’ятниця - з 9.00. до 18.00

Субота     -  з 9.00. до 16.45


Перерва на відпочинок – з 13.00 до 13.45


Вихідні дні – неділя,  понеділок


Графік прийому громадян:

Вівторок з 9.00 до 20.00 (за графіком змінності)

Середа    з 9.00 до 18.00

Четвер     з 9.00 до 18.00

П’ятниця  з 9.00 до 18.00

Субота     з 9.00 до 16.45


Кожна перша середа місяця - санітарний  день  для обробки приміщення архівосховища - прийом громадян не проводиться


П’ятницянадання безоплатно консультацій з питань застосування сімейного та цивільного законодавства, витребування документів про державну реєстрацію актів цивільного стану


ГРАФІК

особистого прийому громадян

начальником Богуславського районного відділу

державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції

у Київській юстиції у Київській області на 2019 рік

Прізвище, ім’я,  по батькові, посада

Адреса

День прийому

Часи прийому

Коваленко Валентина Іванівна -

начальник Богуславського районного відділу державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Київській області

м. Богуслав,

вул. Миколаївська, 28

щосереди

з 10.00 до 13.00


ГРАФІК

участі начальника Богуславського районного відділу державної

реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції

у Київській області  у прямій  «гарячій» телефонній лінії

на 2019 рік

з/п

Прізвище, ім’я, по батькові,

посада

Час проведення

Дата

проведення

Номер

телефону

1.

Коваленко Валентина Іванівна,

начальник Богуславського районного відділу державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Київській області

10.00 –12.00

10.00 –12.00

10.00 –12.00

10.00 -12.00

10.00 -12.00

22.02.2019

19.04.2019

26.07.2019

27.09.2019

22.11.2019

(04561)5-15-40

(04561)5-15-40

(04561)5-15-40

(04561)5-15-40

(04561)5-15-40

 

Правоосвітня зустріч із школярами

У рамках проведення  тижня права у Богуславському районному відділі державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Київській області  24 лютого 2017 року у Богуславській спеціалізованій школі № 1 начальником Богуславського районного відділу ДРАЦС  Коваленко В.І. та головним спеціалістом відділу Майстренко В.В. проведено заняття з учнями  2-4 класів на тему: «Права дитини у сучасному суспільстві», в ході якого школярі розповіли про їхні обов’язки та ознайомилися з основними правами, документами, в яких вони зазначені. Діти з цікавістю спостерігали за представленою презентацією «Права дитини»,   активно відповідали на питання щодо розуміння кожного права,  та  у підсумку зустрічі запевнили, що  будуть гідно виконувати обов’язки та  дотримуватись своїх  прав. Працівники відділу державної реєстрації актів цивільного стану дякують директору школи та вчителям за допомогу в організації та проведенні зустрічі.

Богуславський районний відділ державної

реєстрації актів цивільного стану Головного

територіального управління  юстиції

у Київській області

 

Прийняття документів для реєстрації місця проживання новонародженої дитини

Відповідно  до Правил реєстрації місця проживання, затверджених постановою Кабінету Міністрів  України від 2 березня 2016 року № 207 (надалі – Правила), батьки або інші законні представники  зобов’язані зареєструвати місце проживання новонародженої дитини протягом трьох місяців з дня державної реєстрації її народження.

Реєстрація місця проживання здійснюється виконавчим органом сільської, селищної або міської ради на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці, на яку поширюються повноваження відповідної ради.

Відповідно до статті 6 Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» за бажанням батьків чи одного з них документи для реєстрації місця проживання дитини можуть бути подані органам державної реєстрації актів цивільного стану під час проведення державної реєстрації народження дитини.

Дорученням Міністерства юстиції України від 01.11.2016 року впроваджується одночасне отримання батьками свідоцтва про народження дитини та прийняття працівниками відділів державної реєстрації актів цивільного стану документів, необхідних для реєстрації місця проживання новонародженої дитини,  безпосередньо у закладах охорони здоров’я, де приймаються пологи.

Згідно з Правилами, уповноважений працівник перевіряє належність документа, що посвідчує особу батьків, їх дійсність, правильність заповнення заяви про реєстрацію місця проживання, наявність документів, необхідних для реєстрації місця проживання новонародженої дитини. Прийняті документи передаються до виконавчого комітету міської ради, як органу реєстрації.

Якщо документи для реєстрації місця проживання новонародженої дитини подавалися до органу державної реєстрації актів цивільного стану, то оформлена органом реєстрації довідка про реєстрацію  місця проживання дитини повертається до відповідного органу   державної реєстрації актів цивільного стану (ДРАЦС), або за бажанням того з батьків, хто подавав заяву, може бути видана у відповідному органі реєстрації ( виконкомі міської ради), або надіслана поштою.

 

Для реєстрації місця проживання новонародженої дитини подаються наступні документи:

-         заява встановленого зразку;

-         свідоцтво про народження дитини;

-         квитанція про сплату адміністративного збору;

-         паспорт або паспортні документи,що посвідчують особи батьків.

Також нагадуємо, що з 15 березня 2016 року працівниками відділу  державної реєстрації актів цивільного стану здійснюється прийом документів, необхідних  для проведення державної реєстрації народження дитини,  та видається свідоцтво про народження в пологовому відділенні Богуславської центральної районної лікарні.

Начальник Богуславського районного

відділу державної реєстрації актів цивільного

стану Головного територіального управління

юстиції у Київській області                                                                  В.І.Коваленко

 

Пілотний проект Міністерства юстиції «Шлюб за добу»

З метою апробації європейських стандартів у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, спрямованих на створення сприятливих умов для отримання фізичними особами адміністративних послуг у зазначеній сфері, та забезпечення реалізації гарантованого державою права на шлюб, зокрема, для учасників антитерористичної операції та внутрішньо переміщених осіб Розпорядженням  Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 502-р "Про запровадження реалізації пілотного проекту щодо державної реєстрації" та наказом Міністерства юстиції України від 22.07.2016 № 2247/5 "Про реалізацію пілотного проекту щодо державної реєстрації шлюбу" запроваджено пілотний проект щодо державної реєстрації шлюбу у скорочені строки за обраним заявниками місцем у мм. Києві, Львові, Одесі, Херсоні, Маріуполі та Сєвєродонецьку.

Переваги даного проекту:

  • Реєстрація шлюбу в час та у місці, обраному нареченими.
  • Відсутність необхідності звернення до відділу державної реєстрації актів цивільного стану.
  • Відсутня необхідність чекати.

Для того, щоб скористатися сервісом з реєстрації шлюбу у скорочені строки, нареченим необхідно зробити кілька простих кроків:

-  Звернутись до організатора державної реєстрації шлюбу, відомості про якого розміщені відповідним територіальним органом юстиції на офіційному сайті.

-  Обрати дату та час для проведення державної реєстрації шлюбу.

-     Укласти цивільно-правовий договір про надання послуги.

-    Завітати на власне весілля.

Внесення відомостей до Державного реєстру актів цивільного стану громадян здійснюється не пізніше наступного робочого дня після проведення реєстрації шлюбу.

З моменту запуску в рамках пілотного проекту станом на 27 листопада

2016 було проведено 2864 реєстрації шлюбів.

 
Більше статтей...

Важливі анонси

No events

Додаткові сервіси