Прийняття документів для реєстрації місця проживання новонародженої дитини

Відповідно  до Правил реєстрації місця проживання, затверджених постановою Кабінету Міністрів  України від 2 березня 2016 року № 207 (надалі – Правила), батьки або інші законні представники  зобов’язані зареєструвати місце проживання новонародженої дитини протягом трьох місяців з дня державної реєстрації її народження.

Реєстрація місця проживання здійснюється виконавчим органом сільської, селищної або міської ради на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці, на яку поширюються повноваження відповідної ради.

Відповідно до статті 6 Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» за бажанням батьків чи одного з них документи для реєстрації місця проживання дитини можуть бути подані органам державної реєстрації актів цивільного стану під час проведення державної реєстрації народження дитини.

Дорученням Міністерства юстиції України від 01.11.2016 року впроваджується одночасне отримання батьками свідоцтва про народження дитини та прийняття працівниками відділів державної реєстрації актів цивільного стану документів, необхідних для реєстрації місця проживання новонародженої дитини,  безпосередньо у закладах охорони здоров’я, де приймаються пологи.

Згідно з Правилами, уповноважений працівник перевіряє належність документа, що посвідчує особу батьків, їх дійсність, правильність заповнення заяви про реєстрацію місця проживання, наявність документів, необхідних для реєстрації місця проживання новонародженої дитини. Прийняті документи передаються до виконавчого комітету міської ради, як органу реєстрації.

Якщо документи для реєстрації місця проживання новонародженої дитини подавалися до органу державної реєстрації актів цивільного стану, то оформлена органом реєстрації довідка про реєстрацію  місця проживання дитини повертається до відповідного органу   державної реєстрації актів цивільного стану (ДРАЦС), або за бажанням того з батьків, хто подавав заяву, може бути видана у відповідному органі реєстрації ( виконкомі міської ради), або надіслана поштою.

 

Для реєстрації місця проживання новонародженої дитини подаються наступні документи:

-         заява встановленого зразку;

-         свідоцтво про народження дитини;

-         квитанція про сплату адміністративного збору;

-         паспорт або паспортні документи,що посвідчують особи батьків.

Також нагадуємо, що з 15 березня 2016 року працівниками відділу  державної реєстрації актів цивільного стану здійснюється прийом документів, необхідних  для проведення державної реєстрації народження дитини,  та видається свідоцтво про народження в пологовому відділенні Богуславської центральної районної лікарні.

Начальник Богуславського районного

відділу державної реєстрації актів цивільного

стану Головного територіального управління

юстиції у Київській області                                                                  В.І.Коваленко